Hoi lieverd,
Ik reageer hier maar weer even.
Dat is positief dat er alweer 2 groeiende eitjes op de loer liggen!! Wanneer moet je nu weer terugkomen voor een echo?
Bij mij gaf de ovulatietest nog niets aan en de vochtafscheiding is ook weer minder EN ik voel helemaal niets in mijn onderbuik.. Heb er dus niet een heel goed gevoel over.. Ik ga maandag meteen bellen naar het ziekenhuis en ik hoop dat ik dan snel langs mag komen voor een echo.
We klussen wel om de dag nu want ik wil geen risico lopen dat we de eisprong missen! Ik hoorde trouwens ook dat het ook belangrijk is om de weken voor de eisprong sex te hebben.. of althans, dat de man om de dag klaarkomt. Dat schijnt het best te zijn voor de kwaliteit van het zaad. Als een man nl. maar 2x in de week klaarkomt dan is dit slecht voor het spermakwaliteit (weer wat geleerd!).
Mijn vriendin heeft gisteren heel iets bloed verloren maar daarna niet meer.. dat is dus misschien wel een innestelingsbloeding... Ze gaat zondag testen (als dan de ongi nog steeds is weggebleven).
Ga je vanavond nog Oud en Nieuw vieren? Ik ga naar mijn familie toe. Eigenlijk vind ik oud en nieuw niet zo speciaal maar goed, wel lekker om voor je eigen gevoel een nieuw begin te kunnen maken!
Meis, ik wens je al het geluk toe voor 2005 en een goede gezondheid voor jou en iedereen van wie je houdt!
Tot in het nieuwe jaar!
X F