AAN IEDEREEN HIER OP HET FORUM!!!!!!!!

HALLO LIEVE DAMENS,

IK WIL EVEN IEDEREEN HIER EEN GELUKKIG, GEZOND EN ZEKER EEN VRUCHTBAAR 2005 WENSEN EN DAT WIJ NATUURLIJK ALLEMAAL MAAR HET BLIJE NIEUWS MET ELKAAR MOGEN DELEN EN ELKAAR KUNNEN BLIJVEN STEUNEN.
GR NIEM

Hoi lieverd,

Ik reageer hier maar weer even.

Dat is positief dat er alweer 2 groeiende eitjes op de loer liggen!! Wanneer moet je nu weer terugkomen voor een echo?

Bij mij gaf de ovulatietest nog niets aan en de vochtafscheiding is ook weer minder EN ik voel helemaal niets in mijn onderbuik.. Heb er dus niet een heel goed gevoel over.. Ik ga maandag meteen bellen naar het ziekenhuis en ik hoop dat ik dan snel langs mag komen voor een echo.

We klussen wel om de dag nu want ik wil geen risico lopen dat we de eisprong missen! Ik hoorde trouwens ook dat het ook belangrijk is om de weken voor de eisprong sex te hebben.. of althans, dat de man om de dag klaarkomt. Dat schijnt het best te zijn voor de kwaliteit van het zaad. Als een man nl. maar 2x in de week klaarkomt dan is dit slecht voor het spermakwaliteit (weer wat geleerd!).

Mijn vriendin heeft gisteren heel iets bloed verloren maar daarna niet meer.. dat is dus misschien wel een innestelingsbloeding... Ze gaat zondag testen (als dan de ongi nog steeds is weggebleven).

Ga je vanavond nog Oud en Nieuw vieren? Ik ga naar mijn familie toe. Eigenlijk vind ik oud en nieuw niet zo speciaal maar goed, wel lekker om voor je eigen gevoel een nieuw begin te kunnen maken!

Meis, ik wens je al het geluk toe voor 2005 en een goede gezondheid voor jou en iedereen van wie je houdt!

Tot in het nieuwe jaar!

X F

Hoi wijfie

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een nieuwjaar dus nieuwe rondes nieuwe kansen!!!!
Wat jammer dat je ovulatie testen niks aan geven maar dat had je de vorige keer ook dus ik zou me niet zo druk maken om die stomme testen.
Ik moet maadag weer terug komen voor een echo kijken of ze al wat gegroeid zijn.
Wat spannend voor je vriendin je moet het me wel gelijk vertellen.
Wwel spannend joh voor mijn kijken of ze nu ook doorzetten en gaan springen wie weet ik blijf hopen...
Dikke kus NIEM

Hoi meis,

Nou mijn vriendin is ongesteld geworden dus zij moet woensdag weer aan de Clomid.

Ik heb vandaag wat steken rechts onderin mijn buik. De ovulatietest geeft altijd ong. 36 uur van tevoren een eisprong aan maar we klussen sowieso om de dag om niets te missen. Als ik maandag nog niets zie op de ov.test dan ga ik zeker een afspraak maken voor een echo! Ik ben blij dat ik de volgende keer weer gewoon echo's kan laten maken want ik vind dit niets!!

Meis, ik hoop echt dat je eitjes flink gegroeid zijn!

Hoe was je Oud en Nieuw trouwens?

X F.

HOI hoi

Wat balen voor je vriendin man;-((((
Ik hoop dat wij in het nieuwe jaar allemaal een een kindje kunnen verwachten.
Nou voor jou hoop ik ook dat je eitjes vlink aan het groeien zijn maar laat je dan wel even bloed prikken of niet?
Mijn oud en nieuw was gezellig ik had mijn zussen op visite dus dat was heel leuk.
En hoe was jou oud en nieuw?
Dikke kus NIEM

Hoi meis,

Mijn Oud en Nieuw was ook heel gezellig. Robin moest werken dus ik ben het bij mijn familie gaan vieren, erg gezellig!

Mijn ov. test gaf vanmorgen weer niets aan. Als het morgen nog zo is, ga ik meteen het ziekenhuis bellen voor een echo. Echt niet fijn die onzekerheid!

Jij mag morgen alweer naar het ziekenhuis he? Sterkte! Ik zal voor je duimen!

Laat je me het weten?

Dikke kus F.

ps: ik moet inderdaad een week na mijn ei bloed laten prikken (progesteron), jij ook?

X

Hoi wijfie
Ben vandaag weer geweest en hij zag er dus twee groeien.
Een was 17mm en de andere ik denk 15mm
dus die van 17mm is de dominante.
Ik wacht het deze maand weeer af wat dit ei weer gaat doen.
Een ding weet ik wel ik ga me er neit meer zo op verheugen.
hoe gaat het met jou ?
dikke kus NIem

he wijfie
Ik zie dat je nog niks geschreven hebt
zat even op de andere forum te lezen en moest even om jou lachen.
Er had een vrouw opgeschreven of je haar ook op de lijst wilde zetten maar je zei toen van dat dat is voor vrouwen die een miskraam gehad hebben moest even lachen.
Je bent wel hard he.....hahah maar ik vond het wel stom joh van die vrouw maar ja die moet je er ook tussen hebben.

Terug
Bovenaan