Aan iedereen

He dames,

Ben ik weer. Terug van even weggeweest.
Ik zit op dag 16 dus druk aan de klus.
Maar ik heb een vraagje. Als mijn vriend en ik geklust hebben dan loopt, de "kostbare lading" zeg maar, er eigenlijk meteen uit. Nu had al gelezen dat je met je benen omhoog moet gaan liggen. Ookal geprobeerd maar dan nog loopt het eruit. Wie weet raad ??? Of maakt het niet veel uit ??
En blijft er toch nog genoeg zitten ??

Voor de meiden die de red devil op bezoek hebben, kop op, ga er weer voor !!

Voor de meiden die in hun vruchtbare periode zitten, ontzettend veel succes !!

En voor de meiden die zwanger zijn, zijn er weer een aantal zag ik, van harte gefeliciteerd en geniet ervan !!

Groetjes van Biaggi.

hoi hoi als je met de benen omhoog gaat moet je wel ongeveer een 10 min zo blijven zitten bij mij loopt ook het meeste weg maar 1 zaadcelletje is al genoeg er stroomt altijd wel wat binnen ik heb gehoord dat je het beste het op ze hondjes kan doen klinkt gek hahahhahaa maar je kan het altijd proberen gr manuela

Ik ging zelf altijd met mijn bekken omhoog en mijn vriend stootte als hij klaarkwam altijd nog even heel diep. Klinkt een beetje vies zo.....maar is wel lekker. Dan komen de zaadjes heel diep in jou en bij kwam er toen minder uitgelopen (normaal veel). Het is toch meteen gelukt bij mij (al 9 weken zwanger). Dus wie weet lukt het voor jou dan ook. En inderdaad er komen zoveel zaadjes vrij, dat datgene wat eruit komt geen ramp is.
Hopelijk is het nu gelukt voor je en anders heel veel succes met verder oefenen!!!!!

Hoi Biaggi,

Ik kan me voorstellen dat je daar bang voor bent hoor. Maar weet je hoeveel zaadcellen er tijdens een zaadlozing "vrij" komen? Er zijn er zowieso maar heel weinig die ver komen. Dat is maar goed ook, want de meesten hebben afwijkingen.

Er kan er maar eentje de eicel bevruchten, dus dat is genoeg. Met je benen omhoog zitten heeft geen zin hoor. Je kunt hooguit nog heel even blijven liggen.

En echt hoor er komt een dag dat het raak is.

Succes.

Sylvie

Ik had gehoord dat als je gelijktijdig klaarkomt met je vriend, de zaadcellen beter door de opening van de baarmoeder kunnen.
Omdat tijdens de samentrekkingen van je baarmoeder de mond open en dicht gaat..
Bij ons is het op die manier gelukt..en toen kwam er ook minder "kostbare lading" terug.

succes

Er dringen genoeg zaadcellen binnen hoor om zwanger te worden. Het advies wat ik vaak heb gehoord is dat je niet naar de wc moet gaan ongeveer een kwartier na de sex.

Succes, liefs Sas.

Nou ik ga altijd direct naar de wc en dat heb ik de afgelopen keer ook gedaan. was in 1 keer zwanger. Helaas in een mk geeindigd,maar toch. echter de volgende pogingen had ik toch zoiets van:toch maar efkes blijven liggen.
Tja,er zijn heel veel tips waarvan je denkt ZOU het ???? Nou,ik HOOP het !

ik ben 3 maal zwanger geweest (helaas met wat minder goede afloop),maar geniet van elkaar en van de lekkere vrij partij dan komt de rest vanzelf goed. (de zaadjes knnen goed zwemmen)
er al te druk mee bezig zijn is voor niets bevorderend (uit ervaring)
Al kan ik het me wel HEEL goed voorstellen als het niet zomaar lukt je er steeds meer mee bezig bent!!

Terug
Bovenaan