aan ienimienie

A

Anoniem

Guest
ik heb zondag mijn nod dag en jij??????????

spannend he kan het bijna niet meer houden pffffff

hahahaha

groetjes moekje

wannneer wil je gaan testen ienimienie?

op de dag van je nod of een dag later of eerder??

die spanning is niet meer te houden pfff

wil eigenlijk eerder testen maar denk niet dat het verstandig

nou ja we zien het wel he

veel succes

groetjes moekje

Ha moekje,

Ik heb zaterdag mijn NOD. Dan zit ik op 28 dagen met eden heel regelmatige cyclus. Nu ben ik ruim 3 mnd geleden bevallen en tja, op zich nog steeds rond de 28 dagen ( er mag eens een dag verschil in zitten) maar is ie heel regelmatig. nu komt het zatedag niet zo goed uit om te testen, dus ik denk dat ik het vrijdag doe. Heb ik al die spanning zaterdag niet. Maar ik kon al niet wachten toen ik net mijn vruchtbare dagen achter me had.
Heb zelfs al met een test in mijn handen gestaan om open te rukken, maar ja, na een week heeft het gewoon nog geen zin om al een test te doen.
Maarre, spannend hoor, laat je het weten als je getest hebt?:!!!!

SHIIIIIT, Nou ben ik weer helemaal strak van de zenuwen.... vWas het maar vrijdag!!!!

hoi hoi,

ja spannend jah maar denk dat ik niet hoef te testen helaas

heb namelijk al de hele dag buikpijn het gevoel van de RD

gister ook al wat last van gehad dus ben bang dat ik het al niet eens meer red tot zondag

wel raar eigenlijk bijna een week van te voren al menstruatie buikpijn ??? vind je niet?

ga maar stiekem hopen dat het wat anders is hahaha
want neem aan als je zwanger bent dat je geen last heb van buikpijn die lijkt op menstruatie buikpijn toch?

hmm heel onzeker allemaal

nou hoop snel wat van je te horen en ik was trouwens ook van plan als het goed was tenminste
om vrijdag te testen en anders zaterdag en zondag

maar ja we zien wel

in ieder geval heel veel succes ga voor je duimen oke

tot gauw

groetjes moekje xx

Ik hoop zo voor je dat de Rooie Duiveltjes wegblijven!!!! En dat het gewoon iets anders is...
Ik ben benieuwd of ie bij mij uitblijft.
Ik had stellig het idee dat ik zwanger zou zijn en het deze ronde gelukt zou zijn, maar nu de NOD dichterbij komt kijk ik toch steeds angstvalliger uit naar die dag en bij ieder toiletbezoekje toch weer even opgelucht ademhalen dat het niet zo is......

Heel veel succes en ik duim voor allebei!!!!!

hoi hoi

nou las net dat een ander het ook heeft gehad die buikpijn en echt dacht dat ze zeker ongi zou worden maar ze was zwanger hahaha en bij de 2de het zelfde
dus ik heb weer een beetje hoop

hoop het zo hebben nu wel lang genoeg gewacht dacht ik

hoop het voor jou ook en ik laat het weten oke jij ook???????

veel succes xx moekje

Terug
Bovenaan