Aan Inge flausmaus

Jee wat een rotforum.Her en der reageren lukt niet, dus nu maar hopen dat dit berichtje wel doorkomt.

Net als jij zit ik al geruime tijd hier op het forum, en wat schets mijn verbazing, het is bij jou nu ook gelukt. Meid wat ontzettend super.

Ik kan me voorstellen dat je nog ontzettend onzeker bent, maar wat is dit geweldig zeg.

Jij weet waarschijnlijk niet wie ik ben, maar ik ben jouw naam wel al vaak tegengekomen en ehb ook wel eens wat eglezen op het forum, als het wat langer duurt.

Meid ga lekker genieten, en heb vertrouwen.

Wanneer ben je nu uitegrekdn?

Miep

Hee Miep,

Bedankt voor je lieve berichtje! Ik ben uitgerekend op 16 juli volgens de berekening van het ziekenhuis. Maandag hebben we de eerste echo. (ben dan 6 weken zwanger).

Hoe is het verder met jou?
lfs ing

Inge,

16 juli is een mooie dag om te bevallen. heb ik ooit ook eens gedaan.

Hoe het met mij is, tja ongelooflijk, zit nu bijna twee jaar op dit forum en ben aan mijn derde zwangerschap bezig. Moet jou ongelooflijk in de oren klinken.
Eerst ben ik na 18 weken bevallen. Daarna was ikvlot weer zwanger en in april is ons knulletje geboren. En nu ben ik vandaag al weer op de kop af 19 weken zwanger.

Heb helemaal geen klachten (behalve dan wat sneller moe), dus dat is wel heel fijn.

Is toch ongelooflijk dat de één zo snel zwanger is, en dat de ander lang moet wachten. Wat dat betreft is het helemaal niet eerlijk verdeeld en ik ben me er dan ook zeker van bewust dat ik eigenlijk een ongelooflijke bofkont ben.

Nou meis ga lekker genieten en voo je het weet loop je toch echt achter die kinderwagen.

Miep

Terug
Bovenaan