Aan Inge, Juffy, Yvette, Babs en alle andere meiden ...

A

Anoniem

Guest
Allereerst natuurlijk:

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAPPEN!!!!!!!!

Bijna een jaar geleden kwam ik voor het eerst op dit forum en inmiddels heb ik me mogen aansluiten bij de aprilmoeders. Maar ik lees nog steeds mee omdat ik zo benieuwd ben naar jullie allemaal en het jullie allemaal zooooooo van harte gun. Wat hebben jullie allemaal veel moeten doorstaan en wat moeten veel meiden van jullie nog steeds doorstaan om dat grote geluk te mogen ervaren. Ik ben er vaak stil van..

En tsjeee, wat was het spannend zeg deze week... ik heb ieder mogelijk moment van de dag ingelogd om te kijken hoe het was met de dames op het wachtbankje. .. en dan nu deze maand zo een ongelooflijk vruchtbare score!!!!!!!!!!!!!.  EINDELIJK, want vele van jullie zitten hier veeeel te lang. Kippevel hoor! Ing: fantastisch dat je nu na bijna 4 jaar ook mag aansluiten. Geweldig!

Lieve andere dames, zoals Deez, Linnepiniie, Saartje, Kruimel,  Lydia, Lindaippel, Belle, Kleintje en Kippie  .........ik hoop dat dit een geweldige opsteker is voor jullie en dat jullie ook snel mogen volgen. Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe en blijf met jullie meehopen en meeduimen!!!!

Liefs, cee

lieve cee1971,

dankjewel voor je lieve berichtje soms voel ik me lullig omdat ik hier op het forum zit en ik heb al een lieve dochter en iedereen die hier opzit zijn zo hard bezig voor de eerste maar ja ik ben nu tenslotte 3 jaar bezig voor de tweede en de eerste iui is mislukt. maar ik ervaar wel dat als je een kinderwens heb maakt niet uit of het de eerste of voor de tweede is het blijft verschrikkelijk als het niet lukt.  jouw berichtje heeft me goed gedaan ik vind het erg lief dat je aan ons denkt.
nogmaals bedankt.

veel liefs linda

bedankt voor je hart onder de riem!!!

ik heb weer hoop gekregen door de verhalen van de meiden die veel hebben moeten doormaken en toch zwanger zijn geworden.

ik wacht op een oproep voor een intake voor icsi

gr wilma

Hoi Cee,

Wat een ontzettend lief berichtje, echt TOP dat je aan ons denkt.
Kan me voorstellen dat je hier zo af en toe nog even rondneust om te kijken hoe het sommige vergaat.
Gaat het goed met jou zwangerschap?
Ik hoop dat alles voorspoedig gaat met jou en de baby en dat je in April eindelijk je kleintje vast mag houden. Dat is toch het mooiste wat er is na al die tijd.
Meid, geniet ervan. Hopelijk volgen wij  je snel.
Vandaag is mijn NOD na mijn 4de IUI (en de laatste hierna volgt IVF / IXCI).

Bedankt voor je berichtje hier.

Kruimel

Hoi Cee...

Wat ontzetend lief van je dat je een berichtje bij ons achterlaat...
Ik weet dat ik  niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat dat ons altijd goed doet!
En dat er hier nu zo een vriuchtbare score is..dat geeft een mens weer hoop...
Hoe gaat jouw zwangerschap?
Ik hoop dat alles goed gaat...

Wij gaan weer door hier...en het is fijn te weten dat anderen met ons meeleven..
Ook voor ons moet het toch een keertje goed komen..

Over anderhalve week hoor ik meer...of verder met  iui met hormonen.of ivf...
We houden moed!!

Nogmaals bedankt voor je lieve berichtje...

Liefs Linnepinnie

Hoi lieve Cee,

Fijn dat je nog zo veel aan ons denkt. Doet me echt goed. Kreeg er helemaal kippevel van...... Ik hoop dat alles bij jou goed blijft gaan.
Laat je in april weten wat het is geworden??????

Succes!!!!!

lfs, Kippie.

Lieve Cee,
Dank je wel voor je felicitaties. Wat lief dat je nog steeds mee leest om te lezen hoe het met ons gaat!! Jij inderdaad in april. Als ik geen miskraam had gehad, was ik nu net zover als jij geweest. Maar gelukkig heb ik een "herkansing" gekregen.
I
k geloof dat ik dit forum ook nog niet los kan laten, aangezien er nu zoveel 'bekenden' zijn die ik een zwangerschap ook zo erg gun.Ik vind het geweldig dat deze maand zo vruchtbaar is Ik hoop dat er over een paar maanden geen enkele bekende meer aanwezig is en dat we allemaal op het zwanger-forum zitten!!
Jij heel veel succes met je zwangerschap en nogmaals bedankt!!!!
Liefs Yvet (5 weken pas)

Hee hoi!

Bedankt voor je lieve berichtje!! Heel attent dat je aan ons denkt en een hart onder de riem geeft!
Meiden ik ben een wandelend voorbeeld van een wonder dus het kan zeker!!!! GEEF NOOIT OP!!! GA DOOR TOT JE HET VOOR ELKAAR HEBT!! HET LUKT ECHT!
GIRLPOWERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!

XX ing

Terug
Bovenaan