aan ingrid mammavanjesse en vanja van Nelle

A

Anoniem

Guest
ey meiden

heb al een poosje niks kunnen lezen en reageren want de computer was stuk..

anies wat een lastige keuze. ik weet dat toen mijn vriendin zwanger was van een drieling ze de keus heeft gemaakt   op een abortus. omdat het wat betreft financien en gezond heid van moeder en kind te veel voeten in aarde had. toen ze uiteindelijk in het ziekenhuis was en medicatie had gehad werd er nog een echo gemaakt en was er al 1 afgestorven, ze heeft er toennog een nachtje over mogen slapen om de keus voor een tweelig te maken uiteindelijk zijn die er in de nacht door een miskraam verdwenen.

ik werk zelf met meervoudig gehandicapten en ik kan vol bewondering naar ze kijken en met ze over weg, toch blijft mijn vraag vaak hoe hun kwaliteit van leven is e.d.
moeilijke keus hoor maar denk dat als je nu overslaat je lichaam volgende keer er heus wel 1 hoog uit twee ontwikkelt

ingrid en vanja hoe is het met jullie...

ik heb jullie zelf ook nog iets te vertellen.
eergister avond kreeg ik last van braken en enorme buikkrampen. zelf dachtik aan obstipatie, toen het de ochtend nog zo erg was zijn we naar de eerste hulp gegaan en na wat onderzoeken en lang wachten zaten we uiteindelijk weer bij gynecologie.
weer een echo weer niks te zien. toch maar weer hcg uit mij bloed meten..

en ja hoor watik ergens diep van binnen al had vermoed was ik nog vol op zwanger van een eitje in mijn rechter eileider.   een bbz dus. deze is er gister dus met spoed uit gehaald en ik ben vanochtend uit het ziekenhuis gekomen. ze hebben het eitje en de eileider verwijderd.
het was wel even schrikken en de wonden doen nog erg pijn dus neem voorlopig even rust om te genezen en om het een plekje te geven.

liefs Nelle

Hey Nelle,

Jeetje zeg, wat een heftig verhaal zeg!!!!Waarom moest je ene eileider er dan uit???En hoe gaat het verder met 1 eileider???Jeetje he!!!!
Hoop dat je je snel betr voelt, en hoop dat je het een plekje kunt geven!!
Je kunt hier altijd terecht he, als je wilt praten(nou ja typen)
Vindt het echt heel erg voor je!!!Denk aan je!!!!
Knuffel anies

He Nelle,
Wat een vreselijk nieuws zech. Neem lekker even de tijd om alles voor je zelf op een rijtje te zetten dit geeft idd een hoop stof om over na te denken.
En als jij je verhaal nog eens wilt vertellen kan dat natuurlijk hier.
wij zzullen ana je denken.

Kus Vanja

Hoi Nelle,

Ik weet eigenlijk wat ik moet zeggen. Ik vind het erg joh, vreselijk!
Hoe gaat het verder...Ben je nu in behandeling in het ziekenhuis of kijken ze het eerst aan?
Nu moet je eerst (het belangrijkst) rust en tijd nemen natuurlijk.
Je weet dat hier altijd terecht kan!
Sterkte meid

liefs ingrid

Terug
Bovenaan