Aan Janneke en Olivia

A

Anoniem

Guest
Hallo Janneke en Olivia,

Janneke, welkom op dit forum!
Ik las jullie berichten onder de kop "wie weet hier een antwoord op".
Zelf ben ik vanaf juni 2006 gestopt met de pil. Ondertussen een operatie ondergaan en nu weer hard geklust afgelopen week. Dag 16 en 17 had ik ovulatie en nu een zeurende pijn in mijn buik en rug. Echter nog te vroeg voor menstruatie.
Ik las dat jullie 8 augustus uitgerekend zullen zijn als het nu raak zou zijn. Nou ik kan me bij jullie aansluiten. Wel toevallig 3 op een rij....
Olivia; een erg leuke naam heb je. Hij staat erbij op mijn lijstje!!!!!

Hopelijk tot horens.

GR Sofie

Hallo,

het zou idd super zijn om met z'n allen door te gaan maar dat klinkt wel heel erg mooi.
we moeten elkaar eigenlijk wel op de hoogte houden, maar we komen elkaar vast wel regelmatig tegen op dit forum.
gr.

Ha Sophie, bedankt voor je compliment!
Gezellig dat je ook op 8/8 uitgerekend bent (als het tenminste allemaal goed gaat)
Hopelijk kunnen we alle3 tegelijk door naar het augustus forum!
Is je NOD ook de 29e/30e?
Ben je ook bezig voor je eerste kindje? Ik wel, dit is ronde 6 voor ons.
Groetjes en bergen geduld gewenst nog!
Olivia

Hallo!!!!

Wat een snelle reacties zeg!!!!
Wij zitten als ik het goed heb ook in ronde 6.
1 november voor het laatst ongesteld geweest, dus nu maar afwachten. Ik zou het zo onwijs leuk vinden als het nu eens raak zou zijn.
En ja, eerste kindje.
Gewoon maar afwachten dus!

Ha Janneke en Sofie, hoe is het nu met jullie?
Houden jullie het nog een beetje uit?
Spannend hoor die laatste dagen...

he hallo,

vind het idd (weer) spannend. zit nou ook wel een beetje af te tellen.
voel me niet super maar denk dan dat het ook wel een griep kan worden, al heb ik het al dik een week. en de klachten die ik in het andere bericht schreef zijn er ook nog steeds.
nou ja, we kijken wel.....
blijf voor iedereen duimen!!!!!!
denken jullie dat het dit keer 'raak' is bij je of nog niet?

gr.

Denk het haast niet.
Had eerst wel wat kwaaltjes die erop leken maar die lijken allemaal weg te trekken..
Helaas...

hallo Janneke en Olivia,

Erg he dat wachten op je menstruatie? Het aftellen van de laatste dagen gaat beginnen.
Ik voel me ook niet echt geweldig; erg moe, pijnlijke borsten. Maarja we weten inmiddels wel hoe we voor de gek kunnen worden gehouden door ons lichaam. Ik verwacht deze maand ook niet dat het raak is. Ik baal hier wel erg van hoor! Ik zou het zo leuk vinden om zwanger te zijn en een kindje te krijgen. Zeker als ik zie dat mijn vriendin die nu zwanger is maar met haar vingers hoeft te klikken en zwanger wordt.
We houden elkaar op de hoogte en jullie heel veel succes.

Gr Sofie

Terug
Bovenaan