aan jeanette

ik vind het heel lief van je dat je tocht een antwoord hebt oroberen te geven op mijn antwoord allen ik begrijp er niks van. wat bedoel je met een orgasme na de daad.ik ben zo wanhopig, ben jij nooit boven je manneke tijdens het klussen, ben gewoon benieuwd. als je geen antwoord wilt geven respecteer ik dat, ben gewoon radeloos, zit al zo lang te wachten zonder resultaat. groeten malika
 
Hoi,

Sommige vrouwen komen gelijk klaar met hun partner, sommige helemaal nooit, sommige eerder.
Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit, maar wat ik bedoelde met ná jou partner klaarkomen, is dat jullie zonder aandacht te besteden aan jouw bevrediging, eerst zorgen dat hij klaar komt( in jou)dán pas probeer jij om zelf(of samen klaar te komen), het voordeel is dat door de samentrekkingen van jouw lichaam, het zaad op weg geholpen word.
Ik vind het geen lastige vraag.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Mocht je advies voor een orgasme willen, vraag dat ook gerust, ik weet wel wat.

Trouwens een poosje met je benen omhoog(of met een kussen onder je heupen) blijven liggen, word ook vaak geadviseerd.

Jeanette
 
Dat jij bovenop ligt is trouwens niet zo'n probleem, hoor, gewoon daarna even met de benen omhoog. Al schijn je met onderop wel meer akns te hebben, maar dat is niet bewezen.
 
En ook wordt geadviseerd om net nadat hij in je is klaar gekomen je handen onder je heupen te doen, benen de lucht in en zo te fietsen in de lucht met je benen. Dan zakt zijn zaad beter richting je baarmoedermond en wordt zo op weg geholpen om de goede kant op te zwemmen.

Succes
 
hoi malika

ik wil ook even reageren op dat wat jeanette zei.
het is zo dat als je zelf een orgasme hebt de kans op een bevruchting groter wordt omdat dan je baarmoeder samen trekt en je baarmoeder hals in de sperma in je vagina gedoopt word en zo als het waren de sperma op slurpt.
Het is inderdaad ook beter om dan onder je man te liggen en jebekken omhoog te kantellen op deze manier loopt het sperma er niet zo snel uit en vergroot je de kans dat alles beter opgenomen word. het is een beetje een klinisch verhaal geworden maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes Laura
 
Volgens mij kun je 'gewoon' zwanger worden, ook als je bovenop hebt gezeten (ik spreek uit ervaring). Maar na het vrijen even de benen en heupen verticaal houden, hoor ik ook vaker als advies en lijkt me dan ook makkelijk en erg grappig om te doen.

Succes en veel plezier!
 
Terug
Bovenaan