Aan jullie kan ik het tenminste al vertellen..

Gisteren kwam ik erachter dat ik zwanger ben, heel kort nog maar, 4w5d.

Mijn vriend en ik willen het nog even niet vertellen aan anderen, maar ik merkte dat ik het toch echt, echt even kwijt wilde. Toen ik deze novemberclub tegenkwam, was ik zo aangemeld dus. Hoop jullie de komende 247 dagen veel te spreken (ja, ja, net direct pregnancy assistant gedownload op mijn mobiel.. ben 18/11 uitgerekend)!

Dit wordt trouwens ons tweede kindje; we hebben al een zoontje die net twee is geworden.

Hoop dat alles goed gaat de komende weken. Dit kindje is heel bewust verwekt. De vorige niet, hoewel we het, toen hij zich aandiende, wel direct heel leuk vonden. Maar toen overkwam het ons dus een beetje en volgens mij maakt dat je wel relaxter.

Tot spreeks!
 
Hoi ook gefeliciteerd en veel succes met het niet vertellen. Ik vind het zelf ook erg moeilijk om mijn mond te houden. Wij hebben besproken dat ik na de eerste echo op 28 maart het ga vertellen. Als alles dan goed is.

Groetjes Mamawil
 
Gefeliciteerd!!!

Pff erg lastig om je mond dicht te houden, helemaal als je ook last van kwaaltjes hebt. Ik loop op mijn werk echt op mijn tandvlees af en toe. Maar mijn collega's weten het inmiddels wel. (ben bijna 8 weken) Ik heb IUI gehad en in het voortraject regelmatig een dienst moeten ruilen of inkorten door de echo's ed. Ze waren hiervan op de hoogte, dus gaan er op een gegeven moment tch vragen komen... (heb je al getest???) Vind het niet zo erg dat zij het weten. Ook onze ouders en broer en zus weten het.

Maar ik maak het pas wereld kundig ergens tussen de 10 en 12 weken is het voornemen ;-)

Tot die tijd idd lekker hier kletsen..
 
ps ik heb inmiddels 3 apps op mn telefoon staan... die van ipregnancy is erg mooi vind ik. Wel Engels, maar veel info en plaatjes van de groei, in 2d, 3d en getekend. Erg uitgebreid.
 
Terug
Bovenaan