aan Kaa

A

Anoniem

Guest
Kaa, ik ben enorm blij met je reactie! Ik heb al jaren de angst dat ik nooit zwanger zou kunnen raken. Alleen daarom wilde ik toen al 'ervoor gaan'. Maar ja, verstandig zijn! Nu wil ik eigenlijk ander werk. En zonder dikke buik werk vinden is al moeilijk zat!

Maar jammer dan, mama worden lijkt me helemaal het einde! Als ik toch minder ga werken, is het toch minder erg dat mijn baan niet het geweldig is. Het is best leuk en gezellig en brengt toch weer geld binnen. Ik kies voor privé. Ik kies voor... mama worden. Spannend hoor! Ik wens jou ook heel veel succes!

Maar... wat zijn jouw twijfels?

Hoi Hanna,

Als ik het goed heb gezien ben je 25 en zit je in ronde 2, leuk...ik ben 26 en zit nu in ronde 4!
Mijn twijfels:
Ik heb écht een super leuke relatie waarin we veel samen doen en waarin het gezellig is en we veel onverwachtse dingen kunnen doen, ik geniet daar nog zo van dat ik het eigenlijk wel heel erg lekker vind zo met z'n tweetjes!!!
Zou dit dus ook nog wel even vol kunnen houden hoor hahaha en ben dus bang dat dat strakjes zo veranderd met de komst van een baby-tje dat ik een beetje bang wordt van al het onbekende!!
Ben ook nog jong dus wat dat betreft kan ik ook nog zat wachten MAAR........dat durven we nu ook weer niet omdat als we te lang wachten het misschien strakjes helemaal niet meer lukt en ja.....bij dat idee begin ik al spontaan te huilen...dus antwoord: Gaan er nu voor en dan heb je toch nog altijd negen maanden om eraan te wennen en het antwoord op nu een baby of nooit is toch echt NU!!!
Tweede twijfel is dat ik kinderen van andere eigenlijk helemaal niet leuk vind...haha...nou hoeft dat ook niet maarja als zo'n kind begint te jengelen en te huilen heb ik het al gehad!!!!
Cliché van: als het van jezelf is dan is dat heeeeellll anders....gaak dan ook maar vanuit!

Dus....ga net als ik lekker dromen over een baby-tje van jou en je partner samen.....zucht....GEWELDIG.....en dan komt het allemaal wel goed denk ik en ik zou niet weten waarom het bij één van ons twee niet zou lukken...zijn nog hartstikke jong :)

Optimist ben ik hé hahahaha ( not )

Veel plezier met het oefenen en dromen,

Groetjes Kaa

Ik kan me ook groen en geel ergeren aan kinderen van anderen. Altijd in mijn hoofd zo van ´dat zou ik anders doen! ´. Weet je, je eigen kinderen zullen natuurlijk ook jengelen, maar het is maar net hoe je ermee omgaat. Als ze willen jengelen, dan doen ze dat maar op hun kamer! Bijvoorbeeld...

En ik weet ook wel dat het plussen en minnen heeft, kids krijgen. Maar toch lijkt het me geweldig. Dan geef ik er graag het overwachts-dingen-kunnen-doen voor op.

Jij ook heel veel plezier met oefenen en dromen. Houd me op de hoogte!

Met het krijgen van kinderen houd je leven niet op, ook dan kan je nog lekker weggaan en dingen doen, alleen nu doe je het niet meer met z'n twee, maar met drie, vier, vijf.....

Ik geniet volop van mijn kindjes en hoop er nog één misschien wel twee bij te krijgen.

Terug
Bovenaan