aan kat

A

Anoniem

Guest
wanneer ben jij begonnen om een maansteen te gaan dragen?
ook wel in het midden van je cyclus?

ik vind het eng om hem om te doen want bij vele meiden is de cyclus er door ontregeld.
ik heb zelf mijn cyclus best wel regelmatig dus dat houd mij tegen.

ben je ook wel eerst gaan klussen zonder een maansteen?
hihihihihihihihi
ik heb er wel een gekocht maar ik twijfel wat ik er mee moet.

help

Hoi Taz,

Ik heb in januari voor het eerst een maansteen omgedaan. Ik hield een normale regelmatige cyclus, en was 6 weken later zwanger. Dit ging helaas niet goed. Inmiddels zijn we weer in de 4E ronde. Mijn eerste maansteen ben ik een keer verloren, dus ik heb 3 weken geleden een nieuwe gekocht. Die heb ik gelijk omgehangen. Aan het eind van de vorige ronde. Dus gewoon tijdens mijn cyclus. Ik heb hem nu 3 weken om, maar voel geen veranderingen. Hooguit dat mijn darmen beter werken. (schijnt hij ook goed voor te zijn.) Dat had ik bij die eerste maansteen ook. Of hij verder werkt weet ik niet. Als ik in deze ronde zwanger raak weet ik toch niet of het door de steen, mijn gelukspoppetje of gewoon door de natuur komt. Maar ik denk maar zo, baat het niet, het schaadt ook niet.
Zonder de maansteen was het nog niet gelukt, dus nu proberen we gewoon met. Ik zie het wel. Bij onze zoon heeft het (incl een miskraam) ruim 1,5 jaar geduurt. Nu zijn we vanaf dec '04 bezig. Dus eigenlijk valt het nog mee.
Maar ik hoop dat de steen zijn werk doet, en dat het deze maand raak is.

Je moet de steen niet omdoen als je er niet achter staat. Doe het zoals het voor jou goed voelt.

Succes!
Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan