Aan Libelle

Hey Libelle,

ik lees net bij de IUI-lijst dat je 5e poging mislukt is! Wat jammer! Hou de moed er een beetje in he meid! Onze tijd komt heus wel!
Ik geloof dat je wel een korte cyclus hebt! Dat is dan weer gunstig want dan gaat het tenminste een beetje vooruit!
Bij mij zijn er nog geen duivels te bespeuren! Maar toch vrees ik een beetje dat het ook deze keer weer niet gelukt is en dat we voor IVF moeten gaan. We zullen wel zien zeker. Er is toch niks wat we er aan kunnen veranderen!
De moed niet verliezen en blijven hopen en bidden!

Lieve groetjes, Caroline

He lief dat je aan me denkt.
Voel me wel een beetje klote nu. Had er al een slecht gevoel over en deze poging is dus inderdaad weer mislukt. Ik kan het niet begrijpen. Bij  mijn man en mij  is alles prima in orde. Alle waarden zijn altijd uitstekend, maar waarom kunnen we dan niet zwanger worden. Vind dit zeer frusterend.
Heb nu nog 1 poging te gaan en daarna IVF.
Ik zie daar enorm tegenop. Ben heel erg bang voor de punctie. 6 weken geleden heeft het ziekenhuis een verwijzing gestuurd voor de IVF naar het UMCG, maar heb nog niks gehoord. De wachtlijst zal wel lang zijn.

Hoe gaat het bij jou? Nog niks te bekennen? Ik hoop heel erg voor je dat deze poging bij jou wel is gelukt!

Terug
Bovenaan