aan Loentje

Hoi hoi hoi Loentje !!

Ik vond het leuk om te lezen dat jij uitgerekend bent voor 26 september, ik ben namelijk uitgerekend voor 27 september !! Tof, hé!! Heb jij al een dikke buik? Ik nog niet zo, het lijkt gewoon of ik veel te veel gegeten heb (geen aardbeien). Ik hoop dat hij snel dikker wordt, dat de mensen tenminste zien waarvàn ik een bultje heb. Gisteren heb ik de resultaten gehad van de tweede bloedtest (in Belgie doen ze het tweemaal) en alles is OK. Geen open rugje, geen mongooltje, geen hartafwijking, helemaan met niks besmet en it's alive and kicking !! Volgende week mag ik alweer voor een echo. Dan zal ik 17 weken zijn. Ik zie er zo naar uit...De weken gaan wel vlug, vind ik.

Knuffeltjes, Loes
 
Nee, bij mij zie je al wel erg goed waar ik dikker van ben. Ik heb maar 1 echo gehad, een termijnecho met 12 weken die ik ook nog eens zelf moet betalen want geen enkele verzekering vergoedt dat, en heb mijn eerste bloedtest laten doen maar nog geen uitslag. Als alles goed gaat hoef ik ook geen medische echo meer maar ga er wel twee laten maken voor mezelf. Ik wil toch heel graag zelf zien dat alles goed gaat, ben de hele tijd nogal ongerust enzo... dit is mijn allereerste zwangerschap, allemaal totaal onverwacht en ik kan al niet geloven dat ik zomaar ineens zwanger ben, dat mijn lichaam dat kan en dat het echt gaat zoals het in de boeken staat, maar dat het zomaar in 1 keer goed gaat ook, ik weet het niet, het lijkt me allemaal te mooi om waar te zijn.
 
hoi aarbei loesje en loentje...

ik heb ook nog niet echt een buik (12/13wk). bij mij lijkt het ook of ik teveel gegeten heb. hmm minder hihi.
loesje ik heb een vraagje. waar ergens kom je vandaag uit belgie? ik heb namelijk een vriendin in maaseik. en familie in hasselt en de zus van mijn vriend woont in achel.
ik hoor wel weer van je. doeiiiiii
xxx sandy
 
Dolfijntje is een zwangere die altijd kusjesssss achteraan schreef, nu niet meer. Blijkbaar irriteert deze persoon zich aan jouw 'Knuffeltjes' achteraan je berichtje?! Vreemd maar waar, lekker niets van aan trekken!
 
Terug
Bovenaan