aan Machteld

Hoi Machteld en anderen natuurlijk,
ik las je reactie bij mijn vragen, ben een hele tijd niet meer op het forum geweest.
Hier gaat alles heel goed, Anna groeit als kool zoals je las. Ik ben ondertussen weer aan het werk (3 dgn) en Anna gaat twee dagen naar het kdv en een dag is papa thuis. Ik kolf dus ze krijgt op mijn werkdagen ook bv. Wel een gedoe hoor dat kolven, het zal mijn hobby niet worden. Ik hou het gewoon bij punniken alhoewel ik daar ook niet meer aan toe kom!
Dus het gaat goed met je kleine vent, goed te lezen. Wat een veranderingen he, ik vind het best wennen (nog steeds) maar ook vooral hartstikke leuk.
We gaan volgende week een weekje naar de zon, in Turkije in zo'n all inclusive resort (hmmmm, nooit gedacht dat ik daar nog eens terecht zou komen) Maarja, met de rugzak door Thailand zit er nu even niet in ;-)
Hoe gaat het met Niels op de kdv? Anna vind het volgens mij matig, een keer werd ik gebeld dat ik ze op kon komen halen omdat ze al uren lag te huilen.
Daardoor zit ik ook niet zo lekker op mijn werk... Het drinken uit een fles gaat steeds beter, maar het gaat nog steeds niet van harte. Als ze niet wil dan houden we maar op, want het ontaard altijd in een enorm drama. Ik begon met werken toen het zo belachelijk heet was, en toen had ze gewoon de hele dag niets gedronken.... vreselijk toch. Nu gaat het beter maar ze drinkt nog steeds niet alles op helaas.
Nu is het niet echt een ondervoed kind haha dus het zal toch wel goed zijn.

Het is wel wennen he, een hele organisatie om kind om 8 uur op de kdv te brengen, zelf gedouched en fris te zijn, tasje klaar, melk ontdooit...
Ik hoop dat met jullie alles goed is!
Groetjes van Anne
 
Hoi Anne,
Echt leuk om weer van je te lezen!! We hadden ook zo veel gedeeld tijdens de zwangerschap. Ik kom ook niet meer aan punniken toe. En de poncho past allang niet meer.

Ik vind het ook nog steeds wennen, een kleintje, maar ook geweldig! Ik had het idee dat jij ook een beetje leefde zoals ik: veel leuke dingen doen, vaak weg, verre vakanties (ongeorganiseerd) enzo. Ja, dat kan allemaal zomaar niet meer. Het wordt toch vast heerlijk in Turkije!

Met Niels gaat het wel ok op het kdv. Alleen slaapt hij helemaal niet dus komt hij altijd doodmoe terug. En hij zal ook best veel huilen, want als hij niet slaapt wordt hij heel vervelend. Thuis houdt hij het meestal niet langer vol dan 1,5 uur. Heel anders dan in het begin, toen hij nog kleiner was, toen sliep hij heel weinig. Wel is hij heel vaak ziek en dat pikt hij ook op op het kdv heb ik het idee.
Ik kan me voorstellen dat je niet lekker zit op je werk. Ik hoop dat ze snel went. Hoe meer ze kan hoe beter het gaat geloof ik. Fijn dat ze nu in elk geval iets uit de fles drinkt! En ondervoed is ze zeker niet!! Haha!

Leuk he, dat ze steeds meer kunnen. Niels zit al aardig rechtop, kan goed rollen (maar dat kan hij al een tijd) en drukt zich nu ver op, zelfs z'n billen van de vloer.

Jammer dat je niet vaker op het forum bent. Ik zit meestal bij voorjaarsmoeders, of hoe heet dat. Daar is het ook heel gezellig om te kletsen over de dagelijkse dingen en zo. Ik hoop nog vaak van je te lezen. Lein lees ik ook helaas bijna niet meer.

Groetjes,
Machteld

 
Terug
Bovenaan