Aan Mama hangen......

Hoi Meiden,

Vraagje Nynke hangt de hele dag aan mijn benen.....ik kan niet weglopen of ze kruipt achter me aan....best vermoeiend en dit is al een paar weken zo aan de gang.
Als mijn vriend thuis komt en hij gaat met haar spelen dan moet ik niet op dat moment toevallig langslopen want dan ziet ze me en wilt ze meteen weer naar mij toe.
Herkennen jullie dit??
En hebben jullie misschien tips??

Liefs Zonnetje

Heel herkenbaar. Renske is ook zo'n plakker aan mama. We zijn met pinksteren een weekend weg geweest met een groep vrienden die ook kinderen hebben. Renske is niet verder dan 5 meter uit mijn buurt geweest. En als ik naar de wc ging was het al huilen, zelfs als ze bij papa zat.
Soms word ik er helemaal gek van. Mijn oudste heeft dit nooit zo gehad. Ik doe er eigenlijk niets aan. Als ik weg moet dan ga ik gewoon, ik weet ook dat als ik weg ben dat het zo over is. Ik hoop dat het overgaat, dat het een fase is.

heel erg herkenbaar..nicky hangt ook de hele dag aan   mij..als ik er bij opa en oma op haal wil ze niets anders aks bij mama zijn,maar dat is thuis ook zo.Ik hoef maar 1 stap te verzetten..pppfff ja soms is het best vermoeiend.groetjes,karin

Ja, ook hier bekend. Ik vind het eigenlijk wel een beetje aandoendelijk. Al is het soms wel lastig! Ook als hij met papa zit te spelen en ik kom in beeld, ndsn komt hij aan mijn benen staan. Noah gaat heel hard huilen echt hardverscheurend, maar in mijn topic van engel naar bengel, heb ik het er ook over gehad. Maar ik laat Noah gewoon huilen en het word ( hopelijk) vanzelf minder.

Groetjes

Zoooo herkenbaar, maar helaas geen tip, alleen wachten tot de fase weer voorbij is.
Brenda heeft het nu ook een week of 2 en sinds een paar dagen is het nog erger, maar kwam er gisteren ook achter dat ze koorts had  en daarom nog meer aan me hangt. Heel soms helpt afleiden, maar niet altijd.
En tja, wat mijn voorganger al zei, soms is het ook wel heel aandoenlijk, dan loop je weg en gaat ze brullen, en ze wil papa niet, haar zus niet, ze wil alleen "maaamaaahaaahaaa" en dan til je haar op en is ze meteen stil met een tevreden lach op haar gezicht, maar je komt tot niks.
Gelukkig slaapt ze nog 2 x op een dag, dat scheelt iets.

Groetjes Bianca

pfff ik ben dus niet de enige dat is al een geruststelling.
ik wordt er soms zo moe van.
Ik moet me gewoon verstoppen in mijn eigen huis,als ze lekker met Papa speelt kan ik niet langslopen of het is brullen,negeer ik het gaat ze aan mijn been hangen.
En als ik dan denk hehe ze gaat even zelf spelen,nee hoor 2sec en dan komt ze met haar speelgoedtelefoon aankruipen om die aan mij te geven en mee te spelen.
ik hoop dat het een fase is en het snel overgaat.
Ik kan ook niet normaal boodschappen doen,ze vond het altijd leuk in de kar nou nu niet meer als ze mama ziet dan wilt ze dat ik haar draag in de winkel brullen

Meiden bedankt voor jullie reacties.

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan