aan mama van elmar

Heey,

las dat jij ook erg veel last van maagzuur hebt?! Ik heb dat namelijk ook. Ik heb er de dokter voor gebeld en Antagel gekregen. Help echt heel goed en kan niets geen kwaad voor de beeb. Werkt echt veel beter dan rennies. Hoop dat je er wat aan hebt.

groetjes pien.

ps. Word niet vergoed. kost 4,45 voor 300ml.
Ik heb het er wel voor over om een goede nachtrust te hebben.

heey,

bedankt voor je tip, ik ken het product wel en eigenlijk zou ik dat gewoon even moeten halen maar rennies haal je gewoon bij de supermarkt, dat is gewoon gemakzucht van mijn kant hoor!!

tot nu toe kan ik de nacht goed door komen met rennies, en ik eet en drink na achten savonds niets meer en neem dan voor het slapen gaan twee rennies in en daardoor kan ik al een paar nachten zonder maagzuur door brengen.

als dat niet meer gaat helpen zal ik met jou tip langs de apotheek gaan.

bedankt !!!

gr. mama van elmar

Hoi mama van Elmar,

Las net je verhaal dat je na achten niets meer eet of drinkt??? Pff... dan kom ik de nacht niet door!!! Vlak voordat ik op bed ga, gaat er bij mij nog een stuk brood en een banaan in!! En flink wat water nog!! Om 5 uur wordt ik dan wakker, omdat ik dan echt trek in iets heb. Zit dan alweer aan de sultana!!  

Heb zelf ook wel wat last van brandend maagzuur, is rond de 20-30 weken het ergste geweest. Sinds het indalen is 't wel goed verminderd. Maar voordat ik m'n bedje induik, gaan er nog wel 2 rennies in en dan probeer ik in slaap te vallen op m'n linkerzij. Omdat aan die kant je maag zit, heb je het minste last van het zuur, omdat de maag veel meer rust krijgt.

Liefs Rixt

heey,

ik heb je raad opgevolgd hoor!! ben vandaag toch maar overstag gegaan. twas hier alleen iets duurder. 6 euro nog wat maar als het helpt heb ik het er graag voor over!!

nog bedankt.

gr mama van elmar.

@junior, haha, ja gele vla is ook hier te koop in de supermarkt!! grapjas!

Terug
Bovenaan