aan mama van Mees

Hoi,
Ik heb je berichtje over de verveling gelezen en ik wil op jouw'n laatste reaktie reageren. Op de fiets met Mees in de draagzak mag eigenlijk niet. Wij zijn ook op deze manier een keer wezen fietsen met onze dochter en aangehouden door de politie dat dit niet verstandig is, want als je valt dan is er totaal geen bescherming voor de kleine. Verboden is het geloof ik niet. En je blijft zelf verantwoordelijk. Maar gevaarlijker is het natuurlijk wel.
Maar het is jouw'n kindje en jouw'n verantwoordelijkheid.
Succes met leuke dingen verzinnen, ze worden langzaam wat ouder dat ze beter kunnen zitten. Straks op het fietsstoeltje en in de buggy, dan kunnen ze ook lekker van zich af kijken.
Succes en groetjes,
Hannie
 
Oeps, dat wist ik niet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel vaker zie. Ik ga ook maar hele kleine stukjes want echt heel vertrouwd vind ik het niet, maar ik denk nu dat ik er maar helemaal mee ophoud. Thanks voor de waarschuwing.
 
Ik fiets ook gewoon met mijn nieuwsgierig zoontje van 3 maanden in de draagzak. Alleen kijk ik 10 keer beter uit in het verkeer en doe ik super voorzichtig. Als ik dit niet doe dan kom ik haast nergens met Bas!
 
Ik ga ook wel eens fietsen met mijn zoontje van 3 maanden maar dan in een fietskar. Deze is nog een hele tijd te gebruiken (8 jaar) en nu kan hij daar al lekker in in zijn autostoel (maxicosi). Ze zijn tweedehands te krijgen via internet (wel heel duur hoor).
 
Ik heb sinds een paar weken een beugel voor de maxi-cosi gehuurd. Ideaal. Zit enorm stevig en mijn dochter kan lekker rondkijken. En het schijnt veel veiliger te zijn dan de draagzak.
 
Terug
Bovenaan