aan MANUELA

en.... ik je ongi nog steeds uitgebleven ik hoop het echt voor je hoor! nog bedankt voor je berichtje , ik trek me er niks van aan hoor alleen een beetje jammer dat ze het hier nu ook komen verstoren maargoed ander onderwerp! ik hoop echt voor je dat je zwanger bent hoor bij mij is het zo raar ik ben nog steeds niet ongi na het stoppen van de pil wel direct erna zegmaar maar daarna niet meer en ik ben in feb gestopt maar de ha zegt dat het wel degelijk kan dat je zwanger kan worden zonder dat je ongi word aleen kan je je eisprong niet uitrekenen , en dat het komt door de pil en dat dat bij veel vrouwen gebeurd dat ze niet meteen ongi worden , maargoed we wachten wel af , en ik hoop dat ik ook snel zwanger ga worden!!!!! tot de volgende keer heel veel liefs steenbok

hoi hoi ja ik moet het vandaag worden, maar nog niks, maar heb geen hoop want dan is de teleurstelling zo groot. wat vervelend dat je ongi zo onregelmatig is, maar ja de pil moet uit je lichaam natuurlijk ik had mazzel dat ik gestopt ben met de pil gelijk regelmatig elke maand op tijd en ik duim voor je dat jij ook gauw zwanger bent ik weet maar al te goed hoe frusstreerend het is gr manuela

Terug
Bovenaan