aan maria2

Sorry, maar een box zielig???
Mijn zoontje vind het heerlijk om 2 uurtjes (1jaar)per dag nog in de box te zitten. Gewoon even niet zoveel hoeven, en lekker rustig spelen.
Die ruimte en vrijheid is juist soms ook heel vermoeiend voor een kind, dat kan soms juist zielig zijn!
Nee, ik ben een voorstander van een box en is beslist niet zielig!
Dus ik raad je het beslist aan.
 
Hoi
Ik ben ook een voorstander van de box. stel de telefoon of de deurbel gaat ff, of je aardappels koken over of weet ik veel, dan moet je toch ff een veilig plaatsje voor je kindje zien te vinden...DE BOX een goede uitkomst.
groetjes van sandy
 
heel goed hoor een box! mijn kids hebben er tot 2 jaar in gezeten. ze hebben het gewoon nodig om effe niet teveel prikkels te krijgen. bij de meesten tegewoordig is tie al de deur uit rond het eerste jaar maar dan begint het feest pas als ze gaan lopen.
groetjes anita
 
Hoi, bedankt voor jullie reacties. Ik kan er niets aan doen, maar ik vond het er altijd een beetje zielig uit zien, zo'n kind achter de tralies. Maar daarom wou ik ook graag jullie meningen horen, want ik vermoedde natuurlijk wel dat er ook heel veel voordelen zijn. Vandaar dus, wou niemand beledigen ofzo. Nogmaals bedankt voor jullie reacties en ik zit er nu ook best over te denken om 'aan de box' te gaan. Al zal ik het 'echte' slapen vooral gewoon boven in de wieg laten gebeuren. Maar idd, als de bel gaat of je moeten even gauw naar boven ofzo, dan is het wel handig...
 
Terug
Bovenaan