A
Anoniem
Guest
Hoi Marjolein,
Heb je nog een test gehaald vanmiddag? Ben erg benieuwd wat daar uit is gekomen.
Ik hoop voor je dat het positief was.
Als ik maandag/dinsdag nog niet ongesteld ben dan ga ik ook een test doen.
Ik heb nu 2 dagen last van mijn tepels, erg gevoelig vooral als ik er aan kom..alsof ze op knappen staan. <<BR> pijn/ druk in mijn onderbuik is na een weekje verdwenen, en misselijk ben ik niet.
Iedere ochtend als ik wakker ben dan hoop ik dat ik misselijk word....NIET DUS.
Gek he...dat je hoopt dat je misselijk bent Het zou voor mij een beetje bevestiging zijn dat het misschien raak is. (omdat bijna iedreeen misselijk is bij zwangerschap)
Misschen heb ik wel pijn in mijn tepels omdat ik gestopt ben met de pil?
Om onzeker van te worden dit zeg!!!! Maarja ik moet eigenlijk helemaal neit klagen, dit is pas mijn eerst klusronde.
Hou je me op de hoogte?
Liefs van Niek
Heb je nog een test gehaald vanmiddag? Ben erg benieuwd wat daar uit is gekomen.
Ik hoop voor je dat het positief was.
Als ik maandag/dinsdag nog niet ongesteld ben dan ga ik ook een test doen.
Ik heb nu 2 dagen last van mijn tepels, erg gevoelig vooral als ik er aan kom..alsof ze op knappen staan. <<BR> pijn/ druk in mijn onderbuik is na een weekje verdwenen, en misselijk ben ik niet.
Iedere ochtend als ik wakker ben dan hoop ik dat ik misselijk word....NIET DUS.
Gek he...dat je hoopt dat je misselijk bent Het zou voor mij een beetje bevestiging zijn dat het misschien raak is. (omdat bijna iedreeen misselijk is bij zwangerschap)
Misschen heb ik wel pijn in mijn tepels omdat ik gestopt ben met de pil?
Om onzeker van te worden dit zeg!!!! Maarja ik moet eigenlijk helemaal neit klagen, dit is pas mijn eerst klusronde.
Hou je me op de hoogte?
Liefs van Niek