Aan Mickey

Bedankt voor je opbeurende reactie, jij begrijpt me toch altijd weer volkomen, bijna eng! Jij helpt me altijd weer het positieve van bepaalde dingen in te laten zien, er zijn mogelijkheden, en ik ga ervoor!

Ik zit nu op mijn werk, dus heb even geen tijd. Maar beloof je zo snel mogelijk terug te mailen.

Liefs,
Cynthia

Hoi Cynthia en Mick,

Ik ben het ook helemaal eens met jou Cynthia, Mickey is daar echt een kei in!! Mij weet ze ook altijd weer moed in te praten en ze is echt onvoorwaardelijk positief over het feit dat het bij ons (meiden) écht goed gaat komen!!Dus Mick, een dikke veer voor jou tussen je billen!!! !!!

Veel liefs, Suus

He Liefies,

Geen dank hoor Cynt vindt jou ook altijd zo lief, en opbeurend. En lieve Suus bedankt voor de VEER, wooo ik voel hem!!! Hahahahaha. Zit vandaag ook op mijn werk, ik spreek jullie snel weer ok.

Liefs, Mick

He verenprikkers! wat is t hier toch altijd toppie!
ik had je berichtje gisteren ook gelezen cynthia, maar niet meer gereageerd. vond t erg balen dat je je zo voelde en ik ben t volledig met mickey eens: een ding tegelijk! Het is toch eigenlijk al goed dat je t allemaal vol houdt! en al is t maar iets kleins dat je doet: daar krijg je dan een positief gevoel van en daarvan kan je weer meer! ik schrijf dit ook een beetje voor mezelf! moet ik ook in mn hoofd houden... veel liefs en sterkte, lis

Terug
Bovenaan