Aan Mieke

Hoi Mieke,
Spannend weer he? Ik heb op de lijst gezien dat wij op dezelfde dag onze nod hebben. Ik heb er dit keer niet een goed vertrouwen in. Heb nergens last van alleen beetje onderbuik maar dat is altijd als ik ong moet worden. Maar toch spannend.
En jij? Ook weer spannnd? Ik zal morgen ook aan je denken.
liefs Annne

Hé Annne,
Leuk allebei tegelijk, superspannend. Vooral ook omdat het bij mij toch anders is, maar dat heb ik vandaag bij allerlei reacties al een aantal keer geschreven. Maar hier nog een keer, ben je ook op de hoogte en maakt het nog knusser om samen richting NOD te gaan.
gisteren paar druppeltjes bloed verloren, al 1,5 week ontzettend last van mijn buik, vorige week alsof er ter hoogte van mijn navel iets zwaars op mijn buik drukt de hele tijd en sinds dit weekend ook echt steken (die druk bovenop mijn buik is overigens nu weg). Begin deze week gespannen en wat pijnlijke borsten. Maar ja zouden die druppeltjes bloed van de innesteling zijn of is het een voorbode van mijn ongi????
Volgens mij ben je misschien wel beter af zonder klachten. Alhoewel ik ook een paar maanden zonder klachten richting NOD ging en dat heeft ook niks opgeleverd. Waarom hield mijn lichaam me toen niet voor de gek en bij jou nu dus ook niet. Ach ja, ik kan redeneren zoveel als ik wil maar we worden er met z'n allen niet zwanger van!
Dus laten we gewoon richting NOD gaan en maar afwachten meer kunnen we niet doen. Ik ga hoe dan ook testen ook als ik ongi wordt want de vorige keer was mijn ongi heel raar, anders als anders en nu begint het ook weer met drupjes bloed. Dus ik laat je snel weten wat er uit de test komt. Begin volgende week ga ik op vakantie dus zal ik hier een week of 2 niet te vinden zijn.
Wanneer wil jij gaan testen als de ongi uitblijft?
liefs
Miek

Hoi Mieke,
Volg week ga ik ook voor 2,5 week op vakantie.
Ikzelf heb nog niet 1 keer getest omdat ik elke keer paar dagen eerder ong werd.
Hoelang wacht jij meestal af als je ga testen? Het lijkt me ook erg eng. Ik heb nu gewoon geen klachten alleen beetje buikpijn van de spanning??????
Ik ben wel vaak duizelig afg paar uren, moet me er maat niet te druk over maken.
Heel veel succes en we mailen elkaar wel.
liefs Annne

Hoi Annne,
ik heb in 10 maanden tijd pas 2 keer eerder getest. Op 1 keer na ben ik netjes op tijd ongesteld geworden dus vond ik testen niet nodig. Maar omdat mijn ongi de vorige keer zo raar en anders was en ik nu ook met wat minimaal bloedverlies begin heb ik besloten deze keer no matter what te testen. Ben je morgen nog online?
liefs
Miek

Hoi Miek,
morgen ben ik de hele dag bezig,maar rond 17-18 kan ik online zijn. ben echt voor het eerst gespannen. Vind wel leuk om met je te mailen. Ik heb wel dat er wit vocht verlies. Om hoe;aat kun jij online zijn? Morgenavond is voor mij gen probleem. o wat warrig weer al die verschillende zinnen door elkaar, maar dat is typisch iets voor mij.
liefs Annne

Terug
Bovenaan