Aan Miep, Coco, Flower, Marielle, Patricia, Noor, Petra uit V, Chili, Eva

A

Anoniem

Guest
Haai hart- onder- de- riem- stekers!

Ik wil jullie graag bedanken voor jullie bemoedigende woorden, woorden van begrip, woorden die toch wel echt belangrijk voor me zijn... Ik kan niet zeggen dat het 'voorbij' is, maar begrepen worden, is toch wel belangrijk. Dikwijls hoor ik rondom mij woorden van: 'Hoe hou je het vol, zo lang wachten?' En dan denk ik aan dit forum, waar ik kom en mee doe als ik zin heb, niet mee doe als ik het even niet zie zitten. Waar ik mensen probeer te helpen en soms niet omdat het me dan weer wat hoog zit...
Jullie zijn mijn grootste geheim en mijn beste troef, mijn hoekje om uit te huilen... en dat mag hier ook...

Ik ben normaal echt geen zwartkijker, maar soms zou je het er wel van worden...
Ik hoop het dus ook, dat 2005 het jaar wordt van ons allemaal...

Bedankt,
Liefs,
Succes,
en
mercikes

Erika

Erika,

de meeste van ons hier hebben ook wat aan jou gehad hoor. Weten dat je niet de enige bent met die gevoelens, maakt soms dat je het net weer even beter aankan.

Dus als die traantjes, verdrietjes en gevoelsn er weer zijn, wij lezen en steunen wel.

Miep

Hi Erika,

Fijn om te lezen dat je ook iets terug kunt doen en dat de woorden die je typt ook aan komen bij je, ik heb er ook altijd steun van en nu is het fijn om iets terug te kunnen doen!!

Hoop dat het inderdaad ons jaar wordt!!

Weet je wat grappig is ik gebruik sinds kort jouw afsluiting Mercikes, hahah ik betrap me er steeds vaker op vind het zo grappig woord is dat echt Belgisch???
de mensen kijken me dan echt zo aan van he? wat zegt ze nu? en dan denk ik ja dat heb ik van Erika overgenomen vond het leuk genoeg om het je nu te melden!

liefs; Chili xx mercikes voor jouw hulp! sterkte!!

Terug
Bovenaan