AAN; Miranda, Marja, Lisa, Marjon, Anne en Isabel

Hoi Meiden,

Een tijdje geleden heb ik een berichtje achter gelaten om te vertellen hoe het nu met me gaat. Na mijn eerste miskraam heb ik heel veel verdriet gehad en heb jullie daarna verteld hoe het met me ging en dat ik weer in "blijde" verwachting was. Jullie reacties doen me zoveel goeds! Ik ga a.s. donderdag voor de eerste echo, dan ben ik precies 12 weken. Ik ben ontzettend zenuwachtig en ik ben de hele dag bezig met "gaat het wel goed, voel ik niet iets raars". Vooral na de miskraam is dat normaal omdat ons vertouwen geschonden is. Op zich voel ik me heel goed, ik probeer heel positief te zijn alleen ik heb dus nog aan helemaal niemand verteld dat ik zwanger ben en dat is ZO moeilijk! Ik wil het echt van de daken af schreeuwen maarja, even wachten nog, omdat het de eerste keer nie goed is verlopen!

Mijn man, die nog steeds in het buitenland zit, maakt zich zorgen. De hele dag de vragen; hoe voel je je? hoe gaat het? heb je ergens last van? Heel lief hoor maar af en toe....! Ik moet binnen nu en twee weken dus gaan vliegen om hem in het buitenland op te halen. Ik moet aanwezig zijn bij de ambassade als hij zijn verblijfsvergunning krijgt. Mijn man maakt zich dus erge zorgen vanwege het vliegen. De eerste zwangerschap is tijdens onze huwelijksreis afgebroken en hij wil dus eigenlijk niet dat ik nu ga vliegen omdat hij denkt dat het daardoor komt! Kunnen jullie mij een advies geven wat nou het beste is? iedereen hier om mij heen zegt dat het geen kwaad kan, maar bij hem zegt iedereen dat het WEL kwaad kan! Ik wil alleen het allerbeste voor ons kindje en mijn man geruststellen!

En hoe is het nu allemaal met jullie? Trekken jullie het allemaal een beetje?

Hoor graag van jullie!
Heel veel liefs!
Lisette

mijn advies is dat je moet doen wat je gevoel je zegt. als je voelt dat je het moet doen dan moet je het doen. ik denk niet dat het door het vliegen komt dat je die miskraam hebt gehad. want er zijn vrouwen die in hun 7 de maand nog vliegen en er gebeurt niks met hun of met hun babies.en met mij gaat het wel goed. ik denk dat ik weer zwanger ben , maar als dat zo is dan is het el heel erg vroeg maar ik zie het wel
groetjes isabel

Ik wil je als eerste heeeeel veeel succes en geluk wensen morgen bij jullie eerste echo (duimen)
en als je daar toch bent vraag dan aan hun wat ze ervan vinden als je gaat vliegen. leg gewoon de angst van je man uit. ToiToi
groetjes Marja

hoi lisette

hoe is het donderdag gegaan ik zit met smart op een berichtje van je te wachten ik leef heeel erg met jullie mee.
hoop gauw weer iets van je te lezen .Groetjes Marja

Hoi Marja,

Jajajajaja, beetje late reactie van me maar de echo was super mooi! "Het" zwaaide naar me en bewoog, spartelde goed rond en het allerbelangrijkste; het hartje klopte goed! De vk was meer dan tevreden. Ik heb wat dompers gehad van de week en maakte me wat zorgen om dingen en dus denk je gelijk weer bij alles wat je voelt; gaat het allemaal wel goed? Ik heb a.s. dinsdag een controle afspraak bij de vk en dan hoop ik het hartje weer te kunnen horen!
Verder voel ik me goed, ben met vlagen onwijs moe maar dat hoor erbij, daarentegen kan ik ook dagen hebben dat ik onwijs veel energie heb!

Als dinsdag bij de vk alles ok is ga ik het aan de mensen om me heen vertellen, dan kunnen ze zich afvragen waarom mijn broeken niet meer dicht gaan! Ik ben nu 12,5 weken! Spannend allemaal hoor!

Hoe is het met jou?
Liefs, lisette

Hoi lisette met mijn is alles goed dan kan ook niet anders ik ben met volle teugen aan het genieten van ons dochtertje als je de verhalen op dit forum af en toe leest ben ik me steeds weer terdege bewust wat een geluk wij toch hebben.Misschien kunnen we elkaar afentoe een mailtje sturen ons email adres is marjaenerik@chello.nl
groetjes en veel liefs marja

Hoi Lissete,
Wat een goed nieuws dat alles op dit momet goed is. Dit maakt mijn super slechte dag weer hellemaal goed. Geniet van deze periode want het is zo weer voorbij. En heel veel geluk voor de toekomst.
Groetjes en liefs Miranda

Hey Miranda,

Wat is er aan de hand? Waarom heb je zo'n slechte dag?

Is er iets wat je even van je af wil schrijven, laat je me wat weten? Nu jij zo'n slechte dag hebt voel ik me gelijk schuldig dat het met mij goed gaat! Tell me ok?

Liefs,
Lisette

Ook voor alle anderen; mijn mail adres is; l.kattestaart@casema.nl

Terug
Bovenaan