A
Anoniem
Guest
Nog even iets wat offtopic is in het andere topic maar nog even kwijt aan je wilde
quote: mirandatje1985 reageerde
hallo allemaal.....
ik wou toch nog even reageren op alle reacties......
mijn mening is dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken of je nou drinkt of blowt... zoals ik van de meeste hier begrijp word t niet veel gedaan en allemaal ter ontspanning...
de meningen over een blow zijn gewoon verschillend maar dat is ookper persoon anders de 1 kan er goed tegen en de ander niet sommige weten wel maat te houden en anderen niet..
ik wou er eerder ook nooit van weten (van een joint) en mn vriend moest ma uit mn buurt blijven met een joint.. totdat ik totaal van de slag raakte door allerlei vage er pijnlijke klachten aan mn gewrichten, onverklaarbare moeheid waar ik nog geneens door kon slapen uiteindelijk bleek dat ikeen lichte vorm (gelukkig) van fibromyalgie heb... dit is pijn aan spieren en bindweefsel.
heb veel verschillende zware medicijnen gehad die t iets verlichten maar verder allemaal bijwerkingen had totdat mn vriend zei neem eens een paar heisen van di ejoint mischien slaap je dan beter...
en idd ik sliep beter en werd niet zo stijf en pijnlijk wakker meer
vandaar dat wiet ook voor vele reumapatienten een uitkomst is en t word soms zefs voorgeschreven door artsen...
nu zijn bij mij gelukkig de pijnklachten enorm minder en blowde ik al niet veel, drinken ook niet, maar nu met de zwangerschap gebruik ik geen van beiden helemaal niet meer niemand ziet iets aan me of merkt iets.... en ik kan prima nee zeggen tegen een verleiding...
het is dus per persoon versvhillend ma ik snap ponyville ook wel veel dingen die er in nederland gebeuren qua misdaad zijn immers wel mensen die eens blowen drinken of andere drugs gebruiken...en geen mate weten met iets of geestelijk al in de war zijn...en hierdoor alleen erger in de war worden...
t is dus voor iedereen verschillend....
zo nou ben ik wel uitgetypt hahaha krijg er lamme vingers van...
xx miranda
26WK,5DG
Fibromyalgie (CVS/ME) dat heb ik dus ook, waaronder vreselijk veel pijn elke dag, altijd maar moe, verminderde concentratie, de vaagste lichamelijke klachten erbij (zoals ontsteking van de huid, chronische nierontsteking, gevoelige longen e.d.)
Wat je hiervoor zou kunnen proberen als je een medicijn wilt en niet perse wilt blowen is een lichte antidepresiva, het kan je klachten erg verminderen en zelfs je leven een klein beetje mee terugkrijgen, ik kan er nu zelfs weer part-time door thuis werken terwijl ik jaren niet normaal heb kunnen functioneren,
Wat ook erg werkt is een heel strak schema voor jezelf aanhouden, als ik me ook maar 1 uur hier niet aan houd ben ik de volgende dag niets meer waard, dus dat word zo nog lachen met de baby (al moet ik nu zeggen dat het redelijk gaat zo zwanger met bijna 29 weken) gewoon heel veel slapen, ik slaap soms minimaal 12 uur aan 1 stuk door en tussen de middag slaap ik ook regelmatig. Ik heb dan helaas geen lichte vorm maar toch heb ik de therapie van het ME centrum afgeslagen, ik wilde graag nog 1 optie openhouden omdat ik anders stukliep (ik moet altijd voor mezelf een optie openhouden) ik heb ook acupuntuur gedaan wat wel ondersteunend hielp en homeopatische medicijnen, alle beetjes helpen zeg ik maar.
Ik dacht misschien heb je er wat aan..
Groetjes Isabel