Aan MoedervanXander (Ida)

A

Anoniem

Guest
Hoi Ida,

Aangezien ik je zo weinig 'zie' op de MSM, schrijf ik je hier een berichtje.
Ik lees dat jij voorlopig ook nog geen verlof heb,... ik ook niet hoor !!! Hier in NO  kan je pas 3 weken voor de uitgerekende datum met verlof. Nu heb ik vanmiddag wel een afaspraak gemaakt met mijn huisarts, aangezien ik zo ongelofelijk moe ben/blijf. En dat wordt nu eigenlijk iedere dag erger. Ik ga bijna iedere avond rond 20.00 uur naar bed. Ben dan echt helemaal leeg,... op,... en afgemat. Het probleem is dat ik dan vaak zó moe  ben, dat ik niet kan slapen. Ben dan ook nog eens 3, 4 keer per nacht wakker.... tis echt een ramp. En dan  in combinatie met m'n nieuwe baan, is het momenteel effe allemaal wat veel. Ik ga dus vanmiddag naar de huisarts om dat eens effe met hem te bespreken.  Het werkt hier in NO zó dat alleen je huisarts je ziek kan melden van het werk. Dus .... afwachten wat hij zeggen  gaat. Misschien 50% ziektewet... haha... van een 60% baan, dat is dus 3 uur per dag.... Mmmm.... ik ben langer onderweg ernaar toe, maar afijn, ik hoor het wel.

Ik hoop dat het met jou goed gaat, ... vind je het momenteel ook zo snel gaan.... ???nog  maar 6 weken, voor jou ook zoiets, nietwaar? Spannend hé !!!!
Nou, jij sterkte met het voorlopig nog moeten doorwerken en  die laatste loodjes

Groetjes, Annette

Nou, nog geen reactie van jou,... laat ik zelf nog eens reageren, dan komt 'ie weer effe bovenaan in de lijst te staan.
Mijn huisarts heeft mij dus met onmiddellijke ingang voor 100% ziekgemeld. Hij was een beetje verbaasd dat ik nu nog werkte. Dat zijn ze hier schijnbaar toch niet helemaal gewend. Je gaat 'gewoon' de ziektewet in.
Vandaag ben ik nog effe op mijn werk geweest om mijn werkgever te informeren en wat achterstallig werk weg te werken. Maar na enkele uren was het ineens weer gedaan met mijn energie. Dat gaat plots 'het licht uit'. In een waas ben ik naar huis gereden en heb nog 2 uur kunnen slapen, voor ik Lars Sebastian van de peuterspeelzaal moest halen.
Ik heb beloofd om volgende week nog een paar uur te komen werken om de salarissen te verwerken. Dan komt toch weer dat plichtsbesef bovendrijven.

Nu is het natuurlijk alweer veel te laat en moet ik hoognodig naar bed. Ik hoop snel wat van je te horen. Enne.... doe het vooral rustig aan, die laatste weken.

groetjes, Annette

hoi annete,

Hier ben ik dan eindelijk. Het inloggen heeft nu ook wel weer een kwartier geduurd maar ja het is gelukt.
We zijn de afgelopen in Frankrijk geweest dus had ik helaas geen internet.
Hier gaat voor de rest alles zijn gangetje. Ben ook erg moe, ga daarom 's middags als xander zijn tukkie doet ook even een uurtje naar bed. Het helpt zeker want nu hou ik het 's avonds veel beter uit. Toen ik het niet deed lag ik zeker voor 10 uur in bed en nu kan ik dat wel even uitstellen.
Verder heb ik veel zere benen, gevoel of ze slapen en ook pijn in mijn buik. Niet pijn van dat het niet goed is maar pijn dat de baby mij van binnen gewoon blauw trapt. Gisteren had ik een plek waar volgens mij inwendig gewoon een bloeduitstorting   zat. Ik kon het gewoon niet aanraken kreeg gewoon de tranen in mijn ogen.

Maar ja, we hoeven niet meer zo lang. Over 6 weken is er een grote kans dat we allebei weer mama zijn. Heerlijk gevoel.

Misschien wel wat beter voor je dat je nu gewoon 100% in de ziektewet zit. Je kan nu toch proberen uit te rusten en als Lars dan weer thuis komt heb je voor hem ook weer wat energie.

Nou ik hoop dat we elkaar snel weer op de msn spreken. Aankomende week zijn we in Nederland dus zou proberen dan de pc veel aan te hebben staan zodat er meer kans is.

groetjes ida.

Hoi Ida,

ik begon me al zorgen te maken, maar gelukkig je bent er weer. Tja,... je weet maar nooit, voor het zelfde geld lig je ineens ergens in Frankrijk in een ziekenhuis te bevallen. Gelukkig nog maar niet hé ?!!!!!!
Dus die van jou trapt ook nog eens een gat in jou, mijne is ook behoorlijk druk... heb af en toe gewoon het gevoel alsof hij zijn beentjes wil streken, maar dat wil niet erg lukken. Maar wat naar dat je zo'n pijnlijke plek eraan overhield, maar je weet zeker dat dat van het schoppen komt ?? Zodat je je geen zorgen hoef te maken.
Ik heb ook zo'n last van mijn benen... ik heb steeds als ik slapen wil van die rusteloze benen... ken je dat??? Dan weet je niet waar je ze laten moet. Echt super vervelend...
Weet echt niet hoe ik liggen moet, en dan die dikke buik... haha, wat een ellende !!!!!
Haha... lekker hoor, effe klagen tegen iemand die zo precies begrijpt wat je bedoel. Maar het gaat wel supersnel. Ik vind het eigenlijk wel leuk dat het nu winter wordt, lekker gezellig straks met je kindje.... lekker warm bij de kachel, buiten een dik pak sneeuw. Gezellig hoor. Daar kijk ik wel naar uit. Als het maar niet te hard sneeuwt wanneer ik snachts naar het ziekenhuis moet (hihi) NOuja,... dat gaat wel goed komen.
He, ik hou mijn msn zo veel mogelijk aan, en ik hoop je snel weer live te spreken.
Groetjes, Annette

Terug
Bovenaan