hoi meiden dank je voor jullie lieve reactie,voelde me zo depri,zag dus alles zo zwart wit net wat je zei, hij drinkt niet zo veel als mijn ex heb gister goed gesprek met mijn man gehad,hij wil het wel net zo graag als ik zat er helemaal van te huilen dat ik er zo over dacht,heb gewoon gezegt hoe ik me voelde,dat ik dacht dat zijn zaad niet goed was door drank,al moet ik zeggen dat ie al 2 dagen niks heeft gedronken eindelijk.heb gewoon al mijn frustraties eruit gegooid,weet je ben nu toch al 39 kan dus niet al te lang meer wachten dacht dat omdat het niet wil lukken door mij kwam,ivm herstel operatie eileiders maar heb hcg gehad die was goed,als dan zijn zaad ook niet goed is snap ik wel dat het zolang duurt,ben nu al bijna een jaar bezig,weet wel jullie ook of zelfs nog langer,vindt het alleen soms zo frustreerend,iedere keer als je overtijd bent weer die testen enz,word daar soms gek van,mijn man zegt ook zaad is een momentopname is de ene dag zo de andere dag zo,en als ik een eisprong over sla is het niet erg,nou zei vindt dat ook erg maar daar is wat aan te doen,aan zaad niet weet wel dat zaad iedere keer anders is maar wie weet is zijn zaad iedere keer net niet goed als ik mijn eisprong hebt,baal daar zo van maar hij zou nu stoppen met drinken,dus wie weet lukt het dan en anders de winter maar afwachten,dan krijg ik ivi wie weet,en twijfelde omdat ik toch bang was dat het nooit zou lukken snap je en omdat het me toch soms allemaal teveel word,het duurt zooooo lang. groetjes en hoop voor jullie dat jullie maar snel zwanger zijn en voor mezelf