aan moi

lieve moi

bedankt voor je berichtje
spannende tijden dus ook voor jullie
ik ben inderdaad ook doorverwezen door de huisarts moest eerst 2a3 maand tempraturen maar omdat ze daar niet echt een eisprong in konden vinden
is mijn gynacoloog met echo's begonnen en aan de hand daarvan kunnen ze precies uitrekenen wanneer de eisprong komt wel handig hoor moet alleen in die tijd wel soms 3a4 keer naar het ziekenhuis ook heb ik een inwendige samenlevings test gehad
dat houd in dat je de dag voor je bezoek gemeenschap moet hebben en dan kan hij aan de hand van een inwendig onderzoek wat vocht weghalen bij jou doet effe 2 tellen pijn stel niet zo veel voor en dat word dan onder de microscoop gehouden om te kijken of de zaadcellen goed hun werk doen
de vorige keer was dit goed
ik denk dat ze dit vrijdag ook weer bij ons gaan doen
ik heb vorige maand inderdaad ook clomid gekregen maar meer als steuntje in de rug om de eierstokken wat meer hun best te laten doen en de eitjes wat groter te laten worden dat is deze maand wel gelukt
mijn cyclus is rond de 32 33 dagen
ik hoop dat je wat aan mijn info hebt
en ook jij veel suc6
gaan jullie voor een eerste kindje ?
begreep wel dat je al een jaar bezig was maar speelt de leeftijd bij jullie ook een rol ?

liefs san
 
Hoi San,

Bedankt voor je reactie!! erg fijn iemand met ervaring op dit gebied! Wij gaan inderdaad voor ons eerste kindje! Spannend hoor!

Mijn cycles is echt zo beroerd bah..Na het stoppen van de pil (Juni vorig jaar)werd ik de eerste 5 maanden niet ongi en tot nu toe nog maar 3 x een ongi geweest...Ik zit nu alweer op dag 40 van mijn cycles, maar mijn temp blijft laag, dus nog steeds geen eisprong!

Is het eigenlijk de bedoeling dat mijn vriend ook meteen de eerste afspraak mee gaat, want het gaat in principe om mij toch? Of gaan ze ook mteen bij hem kijken of dingen vragen? Hij wil graag mee hoor..maar ik vraag mij af of dit nodig is?

Ik ben trouwens bijna 30 en mijn vriend is 32..Dus leeftijd speelt nog niet echt een rol al vind ik het nu wel een mooie leeftijd om moeder te worden!!

Hebben jullie al meer(dere) kindjes? En hoe oud/jong zijn jullie??

Wanneer is ongeveer jou NOD??

Liefs moi
 
O, ja ik ben trouwens ook aan het tempen en schrijf dit keurig op..Ik hoop dus echt niet dat zij mij wegsturen met de mededeling ga nog maar even door met tempen, want mijn cycles is zo lang dat wordt een erg lange lijst...dus daar neem ik geen genoegen mee!!! Dan ben ik er nog zo erg mee bezig..ik wil actie zien!!
Ik heb trouwens vandaag wel ongi-pijn heel gek, want mijn temp is nog laag??

Jij hebt ook buikpijn las ik?? nog steeds?? Misschien dat je nu toch goed je eisprong voelt!! Wel goed geklust?
Liefs moi
 
bedankt voor je berichtje
wij zijn 25 en 28 en hebben een zoontje van 2.5 jaar
wel goed van je dat je al aan het tempen bent bewaar dit goed en neem het gewoon mee naar de gyn
de eerste keer hoeft je man niet persee mee hoor heeft bij mij eigenlijk nog nooi gemoeten maar vind het zelf wel prettig dat ik niet elke keer alleen hoef hihihi
samenlevings test hebben ze gewoon bij mij weggeschraapt dus alleen op tijd je huiswerk maken

ik heb nog steed buik pijn snap er niets van ga er maar van uit dat het wel goed zit anders zien we het vrijdag middag wel weer
ben je de heleavond online ?

liefs san
 
Hoi San,

Ben niet de hele avond online..anders krijg ik ruzie met mijn virend..nee hoor hij vind het wel fijn dat ik hier mijn verhaal en vragen kwijt kan!! Ik kijk wel af en toe even wie er gereageerd hebben of dat er weer iemand zwanger is!!Leef erg met iedereen mee!!

Ik denk dat ik mijn vriend wel meeneem de eerste keer dat vind ik toch wel fijn en het gaat ons tenslotte beide aan!

Jullie hebben dus al een zoontje echt super joh!! Was je van hem wel snel in verwachting?

Jij loopt nu toch ook bij de gyn i.v.m een onregelmatige cycles??

Wel vervelend joh die buikpijn!!Ik hoop dat het snel over gaat!!

Alvast weltrusten voor straks!

Liefs moi
 
Terug
Bovenaan