aan muisv...

hey meis..

ik lees dat jij clomid gaat gebruiken.
ook heb ik ergens gelezen dat dit voor de lengte van je cyclus is?

zou jij mij kunnen uitleggen waarvoor je dit gebruikt? en hoe het werkt?

mijn cyclussen worden namelijk met de maand langer.. en verwarder...

liefs..

hoi hoi!
Wat leuk dat je speciaal voor mij een bericht opend hihi!!

Ik krijg niet vanzelf een menstruatie dus dat wordt opgewekt met primolut.. de eerste keer moest ik bloedprikken 2 weken na de primolut kuur om te kijken of ik een eisprong had gehad.. niet dus..
Nu ben ik weer niet uit mezelf ongesteld geworden dus ben weer met primolut begonnen (kuur van 12 dagen) en dan als ik ongesteld ben moet ik op de 3e t/m 7e cyclusdag clomid slikken om een eisprong te krijgen.

Als jouw cyclussen langer worden, dan zou ik ff naar de huisarts gaan en die kan je wel doorverwijzen naar de gynaecoloog! Die zoekt dan alles voor je uit.
Dat gebeurt bij mij nu ook. En nu zelfs mijn mannetje wordt onderzocht (zaadonderzoek)

Veel succes!

Breek effe in als dat mag. Gezien je andere topic en deze, weet je wel heel zeker dat je een eisprong hebt? Ik had dat namelijk niet en had ook van die rare cyclussen. Ook ik heb clomid gebruikt. Dit is om eitjes te laten groeien. Maar ik zou volgende week eens om een doorverwijzing vragen naar de gyn. Dan kan die je eens goed onderzoeken en misschien heb je wel een beetje hulp van hormonen nodig.

hey meis..

ik weet zeker dat ik een eisprong heb. anders word je niet ongesteld.. en dat ben ik na bijna een jaar van de pil af nog steeds gewoon geworden..
en ik spot mijn ei ook met ovu sticks.. en met mijn temp..

dus weet zeker dat ik wel een ei heb want voel mijn eisprong ook overduidelijk.. (pijn)

@ muisv..
ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor volgende week donderdag.. en zal daar mijn verhaal eens op tafel leggen..
ik wist niet dat jij geen eisprong had.. dat heeft mijn zus ook gehad.. ze had wel eitjes maar geen sprong.. dus die heeft ook doormiddel van hormoon spuiten en nog wat dingen toch nog 3 mooie dochters gekregen.. waaronder een 2-ling..
dus als jij vragen hebt aan mijn zus erover.. moet je maar ff zeggen dan vraag ik het zo aan haar..

xxx en succes..

@ angell: dankje!
Volgende week donderdag pas? Pff dat duurt nog ff!! Naja wel goed dat je een afspraak hebt gemaakt en dat ze misschien wel wat voor je kunnen doen.

Ja ik heb idd wel eitjes maar geen sprong.
Ik heb 2 maanden geleden ofzo een inwendige echo gehad en er zaten heeeeel veel eitjes in mn eierstokken maarja ze springen dus niet. Daar willen ze nu clomid voor gebruiken..
ben benieuwd!!

Laat jij het ook weten wat ze willen gaan doen?
Liefs, Mariel

ik zal het je laten weten..

ik heb die afspraak dan pas staan.. odat ik nog steeds niet ongi ben.. en ik dan pas een vrije dag heb.. vanaf afgelopen maandag haha..

en wil wel vrij hebben op die dag..

xxx...

Terug
Bovenaan