Aan MUTY

Bedankt voor je reactie op het bericht van mij 'emesafene'.

Ik heb er echt iets aan. Ik ga het gewoon nog een poosje gebruiken, en in die tijd ga ik ook maar aan de nieuwe kamer van mijn zoontje beginnen, en aan de babykamer, want met die medicijnen ben ik gewoon veel fitter. Het is de laatste keer dat ik de medicijnen ga gebruiken, en als ik alles af heb kan ik lekker rustig aan doen zonder medicijnen.

Maar je geeft 2 keer per dag over? Heb je dan nog wel eetlust? Ik werd zo moe van het overgeven en had totaal geen eetlust meer, ook niet nadat ik de kuur had gedaan. Maar goed, bij iedereen is het weer anders. Succes! Liefs, Marloes
 
Hoi Marloes,
Graag gedaan hoor! Ja ik geef nog wel over, maar ik ben er inmiddels zo aan gewend dat ik het tussen neus en lippen door doe (bij wijze van spreken dan, haha). Ik heb last van de extreme vorm van zwangerschapsbraken, ik kan dus zelfs geen water binnenhouden, ik heb ook Emesafene in zetpilvorm gehad om die reden. Maarja, ik ben allang blij dat ik weer gewoon kan eten (lekker veel fruit!). Maar ik ben overtuigd dat je je later in je zwangerschap veel fitter gaat voelen, dat is meestal zo. Ik heb alleen nog maar het kamertje leeggepakt en ik ben tot de conclusie gekomen dat het kamertje ECHT maar 2.15 bij 2.15 is, en dat is te klein...dat wordt puzzelen!

Grtz Muty
 
Terug
Bovenaan