aan NET1970

Nou ik denk dat ik ook maar nog eens een andere test ga halen,want dit is ook niks.Hoe kunnen ze nou zeggen dat je soms 4 dagen voor je NOD kan testen.
Ik ga zo toch maar even het ziekenhuis bellen,want ze zitten vast te wachten op mijn telefoontje.Maar ik hou jou op de hoogte.Nou las ik een stuk terug op de forum dat iemand eerder ook al een digitale clearblue test had en 2 streepjes en naar clearblue had gebeleld en dat bij deze test de 2 streepjes niet gelden.I weet het ook niet meer hoor!

groetjes Karin

Hallo Net 1970

Heb net toch nog een kruidvat test gehaald,want ik kon het toch niet laten.Nou deze gaf een lichte streep aan.Dus ik ga zondag nog en keer testen.Heb het ziekenhuis al gebeld n ze zeiden test zondag of maandag nog mnaar een keer,anders moet ik maandag bloed komen prikken.Dus ben benieuwd.

Groetjes Karin

Hoi Karin,
Ik heb niet zo goed nieuws! Ik begon in de loop van de ochtend last van mijn buik te krijgen. Toen is het toch losgebarsten. De test heeft dus toch gelijk gehad. Ik snap er niets van. Vorige week heb ik getest en toen gaf de clearblue test binnen een minuut aan dat ik zwanger was. Goh, wat kan je lichaam je dan toch vreselijk voor de gek houden. Jammer hè? Ik hoop dat jij beter nieuws hebt. Ik heb dus gelijk het ziekenhuis gebeld en maandag moet ik voor een uitgangsecho. Dan ga ik dus beginnen met de 2e IUI behandeling en hoop ik dat dat beter resultaat zal geven.
Ik wens je heel veel succes toe de komende dagen en ik hoop dat je me gauw goed nieuws kan geven.
Groetjes jeanette

Terug
Bovenaan