AAN PATTY

A

Anoniem

Guest
Ik begrijp niet waarom jij zegt dat jij mij beu bent. Ik ken jou niet en jij kent mij niet.
Ik ben jou hier nog niet tegen gekomen. Ik heb jou nog nooit iets in de weg gelegd.
Ik had gisteren een ongelofelijke dip. Als je mijn bericht belachelijk vindt, gelieve dan niet te antwoorden. Je kwetst mensen hier mee...

Hai Erika! Ik ben je nog lang niet beu en ik vind je een toppertje! Hoop dat je dippie weer een beetje over is. Gewoon lekker spuien hoor, daar is dit forum tenslotte ook voor!Knuffel van Joosje!

Hoi,

Lekker daar boven staan Erika. Het is juist (ook) fijn om te lezen, omdat vele zich daar in herkennen en zo weten dat ze niet alleen zijn,die het moeilijk vinden om geduldig en positief af te wachten.
Ik vond het juist heel herkenbaar, werd 2 weken terug ook helemaal cynisch, ed, maar de moed weer hervonden en weer aan het klussen, vol goede moed.
Ik vind het ook goed dat je laat weten dat je het niet aardig vind. (Ben je dat ook weer kwijt, toch ? Succes, doei Tanja.

Hi Erika,

Ik sluit me helemaal aan bij Tanja en Joosje.
Iedereen heeft wel eens een dippie en het is alleen maar fijn (zeg ik uit ervaring) om je hart te kunnen luchten bij de meiden hier, die het allemaal zelf ook ervaren.
Dus blijf gewoon je vreugde en verdriet met ons delen. Mensen die er niets om geven die moeten het dan toch ook maar niet lezen.

Hoe is het vandaag met je??

Met mij gaat het al weer beter....ik moet zeggen dat ik me toch drukker maakte.....en niet de tijd nam om toch het nieuws op me in te laten werken.
Gelukkig is vriendje lief er die me er toch steeds weer op wijst dat het toch goed is......

Nog 3 dagen Clomid slikken.....en dan breekt de klusperiode weer aan!!!

Wanneer is trouwens je NOD??? die van mij de 14e november.

Ik ga nu snel verder, want ik moet nog eten.

Liefs Flower

Inderdaad heb ik een bericht beantwoord dat ik iemand ook beu was.De tekst ben ik even kwijt en ik kan dit ook niet terug vinden. Laat mij even weten wat de datum van dat berichtje was, zodat ik je kan beantwoorden waarom ik zo gerageerd heb.De tekst staat mij nog een beetje bij en dat was zo ongeveer dat jij aangaf iedereen beu te zijn. Graag wil ik dat berichtje nog even terug lezen en dan kan ik je vraag beter beantwoorden.

Groetjes Patty

hoi hoi,ik ken haar ook niet,en ik kom hier al een poosje,trek het je niet aan joh.ik begrijp je dip volkomen hoor,ik ken het gevoel,lekker blijven schrijven hoor,lucht soms erg op,sucses gr manuela

Hallo Patty,

Als jij me een beetje zou kennen van hier op het forum, zou je nooit beweren dat ik iedereen beu was, staat niets van in mijn berichtje... en als ik iets beu ben is het steeds dat lange wachten en daarna teleurgesteld worden. in het begin til je er niet zo zwaar aan, maar naarmate de maanden vorderen kan het dan wel eens gebeuren dat ik het een tijdje niet meer zie zitten!

Erika

Oke mijn excuses.Ik kwam hier ook gewoon even binnen huppelen na in augustus een miskraam van 13 weken te hebben gehad en ook ik probeer weer opnieuw zwanger te raken. Je berichtje had ik inderdaad verkeerd begrepen.Tuurlijk heb je alle recht om je te uiten, maar dat zelfmedelijden schoot mij even in het verkeerde keelgat. Laten we het hier gewoon lekker bij laten.

Ik hoop dat je snel zwanger zult raken.

Groetjes Patty

Terug
Bovenaan