aan pxdt44

Hoi

Ik lees net dat je al 9 jaar bezig bent. Ik ben nu 6 jaar gestopt met de pil. Ben jij al met ivf enzo bezig? Wanneer ben jij voor het eerst naar de gyn gegaan? Ik ben nog maar een paar dagen op dit forum en ben benieuwd naar je verhaal.

Liefs Esther

Hallo,

Ik ben mei 2001 gestopt met de pil.
Meer als een jaar hebben we het afgewacht en toch maar de stap genomen naar het ziekenhuis.
We hebben beide allerlei onderzoeken gehad, en daar kwam niets vreemds uit.
Raadsel waarom zwangerschap uitblijft.
We hebben 6 iui behandelingen gehad, die ook niet aan hebben geslagen.
Alle papieren waren klaar voor de ivf.
Mijn man en ik hebben nog eens heel goed zitten praten, en we hebben besloten om niet door te gaan, nu nog niet. Er komt zoveel bij kijken bij de ivf en dat kunnen we nog niet aan.
We hebben ook over adoptie nagedacht, maar om nou duizenden euro's neer te leggen dat hoeft voor ons ook niet.
We willen een kindje graag een thuis geven met heel veel liefde omringt, maar daar ga ik geen lening voor afsluiten.
Ik had eigenlijk morgen ongi. moeten worden, maar werd het gisteren al, gebeurd niet gauw, want ik kan meestal de klok erop gelijk zetten wanneer dat ik het wordt.
Mijn eisprong voel ik ook altijd.
Als jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Groetjes en heel veel s6
pxdt44

Oké dan snap ik het.Snapte al niet als je zolang bezig bent je nog geen IVF gehad hebt,maar dit is dus jullie eigen keuze.
IVF is inderdaad zwaar,maar vond het niet veel meer zwaarder dan iui met hormonen.Alleen de punctie is erg vervelend.
Ik ben heel blij dat wij de stap tot IVF wel genomen hebben,want bij ons was het ook een raadsel waarom zwangerschap uitbleef. Inmiddels ben ik na derde poging wel zwanger geraakt van ons wondertje.

Gr. Wonder2011

Ha,

Ik lees nog regelmatig mee op dit forum en las dit bericht, klinkt mij heel bekend in de oren.

Bij ons heeft het vier jaar geduurd voordat onze oudste zoon geboren was. Hiervoor wel 2 miskramen gehad.
Ik werd maar 1 x per jaar zwanger, er zat telkens een jaar tussen
In het ziekenhuis konden ze ook geen verklaring vinden en heb 2 maanden pregnyl gespoten waarna ik uiteindelijk zwanger was en bleef.
Een jaar na zijn geboorte was ik zwanger van de 2e.
Inmiddels is onze 2e zoon bijna 2 jaar en rond zijn 1e verjaardag had ik 1 keer een hele hevige menstruatie/pijnlijke eisprong. Na die tijd nog een keer gehad.
Op mijn eisprong kan je de klok gelijk zetten, precies 14 dagen na ongi en weer na 14 dgn ongesteld. Toch werd ik niet zwanger. Bij echo's zagen ze wel dat het eitje soms wat langer bleef zitten.
Zelf heb ik nu dus het idee dat ik altijd wel een eisprong heb maar heel zwak en maar 1 keer in het jaar een goede.
Je verhaal klinkt zo bekend, ook een heel regelmatige eisprong, ook regelmatig ongesteld. Maar voel jij soms ook hevigere eisprong/menstruatiepijn?
Heb jij weleens getemperatuurd? Ik heb dat wel een poos geprobeerd maar het klopte totaal niet met wat het zijn moet, denk omdat het ook geen sterke eisprong is.
Kan je eigenlijk niet echt ermee helpen, maar weet dat ik meeleef en hoop dat je toch zwanger mag worden

Groetjes

Terug
Bovenaan