Aan "boze pappa"

Zoals wellicht bekend is moet je een (minimaal) aantal privégegevens doorgeven om reacties op dit forum te mogen plaatsen.

Ik heb zojuist de moderators van dit forum op de hoogte gesteld van je irritante reacties en verzocht om hier een einde aan te maken.

Bij de algemene voorwaarden kan je lezen wat dat voor jou in het ergste geval betekent.

Ik zou zeggen: ga vast op zoek naar een nieuwe provider!!

Veel succes!!

Rosanne
 
Helaas is de boze papa hier dus ook al gesignaleerd....
Op het zwanger worden forum vindt hij/ zij het ook nodig om leuke reacties te plaasten, die we het beste maar kunnen negeren denk ik.

En ik ben bang dat zo iemand ook onder een andere naam wel weer een account/ id zal aan gaan zitten maken.

Marije
 
Wat verschrikkelijk irritant zeg dat die "boze papa" overal met flauwe kul op reageert................

Heb je niets beters te doen dan het forum te verzieken??

Het gaat hier om serieuze vragen waar mensen antwoorden op willen, kom jij met je stomme antwoorden.....................

Rot toch op zeg!!

Wat ben je dan een klein kind of gewoon een vent die thuis zit en niets beters te doen heeft??

Ik hoop dat je een andere bezigheid vind en ons hier met rust laat..............  
 
Boze papa,

Dat je wil zieken oke, maar kun je dat dan niet op een ander forum doen, waar het over auto's gaat ofzo, lijkt mij ook meer wat voor jouw niveau.
Dit is namelijk een forum waar mensen hun hart willen luchten of een advies willen, en dat kan over behoorlijk emotionele onderwerpen gaan, zoals het niet zwanger kunnen worden. Ik zou niet kunnen bedenken waarom die mensen nog een keer harder gekwetst moeten worden, door zo'n puber als jou, die geen vriendjes kan maken en dan maar zoiets gaat zitten doen. Of vraag zakgeld voor een Gameboy ofzo, dat houd je ook van de straat.

Anders zet je je eigen forum op, voor irritante pubers en dan ga je elkaar daar het leven zuur maken, maar niet op een forum waar zoveel emoties spelen.
 
Stoer he zo'n sukkel........
wat heerlijk dat we er allemaal hetzelfde over denken, mannen mogen zich gerust bemoeien met dingen die hier besproken worden,  maar doe dan wel serieus mee.
maar goed je hebt gewoon van die zielinge figuurtjes ertussen zitten die niets anders hebben te doen, dus dames en evt. lieve en goede pappa's boycotten die vent!!!!!!!!!!!!  
 
Terug
Bovenaan