aan Sandy

heeee aardbeitje!!
ik vind het zelf ook heel spannend. morgenochtend 10 april krijgen we de eerste echo. ik ben heeeeeel nerveus...zal ie t wel doen, zal ie goed groeien, enz enz. allemaal vragen spoken door mijn hoofd.
zit jij wel eens op het september forum? ik wel eens op het oktober forum. alleen is het daar een stuk rustiger als hier. daar wordt eigenlijk ook nooit gekat. hihi
vele groetjes en liefs van sandy
ps duim voor me, en tot morgeeeee
 
Hoi Sandy !!!

IK GA VOOR JE DUIMEN DAT MIJN DUIMEN ERVAN AFVALLEN !!!
Geniet maar van het zicht op je ukkie en weet me te vertellen hoe het ging !
Ik moet volgende week vrijdag en dan zal ik precies 17 weken zijn. Ik ben ook iedere keer kei - nerveus, zit gewoon te 'shaken' op die stoel... Maar als je dan je kindje ziet, ach... machtig gewoon (ik begin iedere keer te janken, stom hé)Gaat je ventje ook mee?

Kusjes Loes
 
heeee allemaal!!!

ALLES WAS OK!!! pff hele opluchting, het is er 1-tje, en daar is mijn ventje zowiezo gelukkig mee hihi..
hij vond het ook zooo'n mooi gezicht, hij zat zo helemaal in mijn hand te knijpen echt lief hoor..
ik ben alleen ipv 12 weken 11wk en 3 dgn. en de kleine is 4.6 cm. ik hoorde z'n hartje goed, en hij sliep heel lief!!
toen ze harder op mijn buik duwde, ging ie spartelen...heel lief, en toen ging ie weer slapen met opgetrokken beentjes en 1 armpje op z'n voorhoofdje.
nou dat is de stand van zaken tot nu toe!
ik wens jullie ook allemaal veel succes en laat me wat weten he?!
dikke knuffel San
 
Terug
Bovenaan