aan Sandy

Sandy trek je echt niets aan van die berichten die je ontving op jouw bericht. Het slaat nergens op!
Weet je wat mijn man altijd zegt: beter te gevoelig, dan zo'n keihard karakter.
Ik heb je bericht gelezen, en kan me goed in je inleven.
Ik heb een vriendin en haar kindje is een maandje jonger (meisje) als ons zoontje. (ik weet dat zei op een jongetje hoopte) maar in ieder geval het is een mooi kindje moet ik toegeven, maar ze schept er echt over op. Haar kindje is het mooiste kindje (zo komt ze over, ze zegt het nog net niet) ik vind dat gewoon kinderachtig gedrag!!
Ons zoontje was heel snel met kruipen en lopen. Ik vertelde dat hij kon kruipen, nou weet je wat ze zei: oh... ik ben blij dat ons kindje nog niet kruipt, lijkt me zo lastig!!
En weet je wat ze deed toen haar eigen kindje kroop? Vol trots vertellen!!!
 
hoi marloes,

bedankt voor je reactie, fijn dat je er ook zo over denkt. maar weet je, ik ben eigenlijk helemaal niet zo gevoelig, dat is het 'm juist...volgens mij komt dat wel over in mijn verhaaltje, wil dat ff rechtzetten, ben juist een vrij nuchter iemand. ken ook eigenlijk vrijwel alles goed hebben tijdens mijn zwangerschap ook...maar ik hou gewoon niet van die zogenaamde grappige opmerkingen die toch kwetsend kunnen zijn, snappie?
en trouwens wat jij net vertelde over die vriendin van jouw, is ook zoiets doms jah...echt mensen die op een of andere maniet op een ander level zitten he? achja laat ze maar...
veel liefs van sandy en geniet van je kleine jongen he?!
 
Terug
Bovenaan