aan Sandy

Hoi Sandy ,

Je schreef dat je nog nooit had gehoord dat een urineweginfectie (blaasontsteking) tot vroeggeboorte kan leiden.
Ik eerst ook niet.
Mijn eerste kindje is drie maanden te vroeg geboren nou is er bij mij geen oorzaak gevonden maar bij mij zijn wel alle onderzoeken gedaan naar wat de oorzaak zou kunnen zijn en dat is o.a een blaasontsteking en ook een schimmelinfectie.
Omdat een heleboel dat niet weten wordt een bezoekje naar de huisarts wel eens uitgesteld als ze vermoeden dat ze een blaasontsteking of schimmelweginfectie hebben ,maar niet hele erge klachten,wat eigenlijk gevaarlijk is.

Groeten Irene
 
hoi irene,

is nu wel alles goed met je kindje?! ik hoop het wel.
ik had er idd nog nooit van gehoord. mijn moeder heeft ook veel vroeggeboortes gehad maar nog nooit een urineweginfectie of blaasontsteking.
denk je echt dat het ermee te maken heeft? of gewoon toeval dat je een vroeggeboorte had?
ik ken namelijk veel mensenn die tijdens hun zw.schap een blaasontsteking hebben gehad en gewoon netjes uitgedragen hebben. maar misschien als je het verwaarloost dat je het niet in de gaten hebt, dat het wel slecht is ja.
ok dankjewel...ik ben weer wat wijzer.
gr. sandy
 
Ja gelukkig alles na een lange ziekenhuis periode nu goed.
Bij mij was de oorzaak niet een infectie maar het is inderdaad niet meteen gevaarlijk als je het hebt maar als je het verwaarloosd wel.
Nee als je een blaasontsteking of schimmelinfectie hebt en je bent er op tjd mee bij de dokter dan kan het geen kwaad.
Bij mij hebben ze geen idee misschien wel een foutje in de aanleg.
Ik hoop dat ik deze zwangerschap wel 9 maanden zwanger mag zijn..
Groeten Irene
 
Terug
Bovenaan