aan sas95

A

Anoniem

Guest
hey saskia ik doe het even zo anders weet ik niet waar ik het onder moet zetten,maar ik heb het gister geprobeerd met de bambix en @#$%^& het lukt nog niet,word er nu wel een beetje kwaad van pfff,je probeert van alles maar het lukt gewoon niet!!
Ik heb het precies gedaan zoals je zei 180 cc water 6 schepjes nutrilon en 4 schepjes bambix,de 3 standen speen op de fles gedaan,de 3 streepjes naar de neus wijzend en er komt weer niks uit,nou zitten die vezeltjes zeg maar van de bambix steeds voor het gleufje,dus dat houd het tegen,ik weet het nu echt niet meer wat ik moet doen dat de pap er wel door komt hoor!!!!

groetjes bianca

Hi Bianca!

Nou dat kan ik me voorstellen dat je             HÉLEMÝÝL gehad heb met flessen én spenen!!
Misschien is hier de zuigkracht wat groter??
Kyan is bijna 1 nu...
Dus 4 schepjes is teveel...en met 2.5 tot 3 schepjes? Werkt het dan wel? Misschien dat je het dan langzaam op kan bouwen? Heeft ze eigenlijk wel goed geslapen dan? Op zich vult de opvolgmelk zelf ook al behoorlijk hè, dat merk ik nu ik op de nr 3 ben overgestapt, dat is dus echt bedoeld als melk ai daar moet meer pap in wil dat voldoende vullen!! Maar dan is de melk weer dunner dus komt het weer op hetzelfde neer hoop ik..anders moet ik ook de ochtendpapfles gaan lepelen  
Maar wie weet heeft ze eerst nog voldoende aan 2 tot 3 schepjes?? Hier komt er ook wel eens zo'n klontje vezels voor het gaatje dan moet ik even ingrijpen maar met losse vezeltjes krijgt hij ze 9 van de 10 keer zelf erdoorheen!

Ik hoop dat het met minder schepjes wel het goede resultaat bied... als het met de rijstebloem gaat zou het toch  met de Bambix ook goed moeten komen!!

Groetjes Saskia

Hoi Bianca,

Als ik pap via een flesje geef, geef ik het via een speen waarin ik een gleuf heb geknipt.
Gewoon een oude speen nemen en daar een knipje in maken....
Heb je gleufje verticaal in zijn/haar mond, dan komt er meer uit dan horizontaal.

Misschien een tip? Bij ons ging er ook altijd een klompje pap voor de opening van de 1-2-3 speen zitten. Dus vandaar zelf maar een oplossing gezocht.

Groetjes Renata.

ja daar had ik ook al aan gedacht,maar ze zeiden tegen mij dat ik dat beter niet kon doen omdat je dan de siliconen kapot maakt en dan kunnen ze dat binnen krijgen!!??

groetjes bianca

Hey Bianca,

Ik ben even héél benieuwd hoe het nu gaat?

Heb je inmiddels een oplossing gevonden?

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan