aan schorpioen27

A

Anoniem

Guest
hoi, ik heb een vraagje.maar allereerst wil ik even zeggen dat ik me heel goed kan voorstellen dat je een flink potje hebt gebrult toen de rode duivels kwamen, en zeker na 17 dagen. ook al is de test neg toch blijf je een beetje hoop houden.
maar ik heb mijn nieuwe nod ook uitgerekent op babybrabbel.
mijn gemiddelde cyclus was nu 36 dagen. ze geven hier ook de datum aan van je komende eisprong, weet jij toevallig of dit ook ongeveer klopt, of voel jij ookniet wanneer je en eisprong hebt. ik voel dat niet dus heb ik van die testen gekocht waar je dit op kunt zien. alvast bedankt.
groetjes pally

Hoi pally.

Bedankt voor je voor je lieve reaktie.

Nu een antwoord op jou vraag.
Ik ben al meer als anderhalf jaar bezig dus ik weet ongeveer hoe het bij mij in elkaar steekt.
Ik heb  normaal gesproken een cyclus van 35 dagen. Doordat ik drie maande ovulatie testen heb gebruikt en heb getempt. Weet ik dat ik 12 voordat ik ongi wordt mijn eispring heb. Ik heb het nu uitgerekent op babybrabbel omdat ik nu niet van 35 dagen wil uitgaan omdat ik nou flink overtijd was. Heb geen zin om in spanning te zitten. Dus dan heb ik een datum wat gewoon ruim is genomen.
Als je ook ovulatie testen wilt gebruiken Ik heb ze gehaald bij www.zwangerschapstest.nu. Daar zijn ze goedkoop en werken prima.
Ik hoop dat ik je voldoende heb ingelicht.
Heel veel succes met zwanger raken.
En ik hoop dat het ons allemaal snel lukt.

Groetjes schorpioen27

hoi schopioen,
leuk dat je heb gereageerd.
ik heb ook al die ovulatie testen van www.zwangerschapstest.nu.
ik heb ze alleen nog niet kunnen gebruiken.
ik zal ze komende maand gaan proberen.
groetjes pally

Terug
Bovenaan