Aan silliypilly30 jaar

A

Anoniem

Guest
Wow

Wat lees ik nu, hebben jullie zes kinderen???
Wat gezellig zeg.

Wij willen ook heel graag een groot gezin, lijkt ons enig.
Ik ben nu zwanger van de tweede,   eerste is net 1 geworden afgelopen zondag.
Ben nu bijna 19 weken zwanger.

Mag ik nieuwsgierigen, en je vragen hoe jullie het financieel rondbreien???
Mijn man verdient best aardig, en ik werk acht uur in de week.
Ik ben echt niet van plan om meer te werken, want ik wil onze kinderen zelf opvoeden.

Wij willen graag vijf kinderen, ik vind het echt helemaal gezellig, zo'n tafel gevuld met kindjes.
X

hoi hoi
sorry zag je vraag nu pas.
ja wij hebben straks zes kinderen,en het is echt beregezellig.
ik werk zelf ook niet ,want ik wil er ook graag zijn voor de kids.
financieel is het soms best moeilijk vooral omdat ijn man vaak de ziektewet in moet vanwege zijn epilepsie,dus dan heb je nog minder.
het is soms echt wel de eindjes aan elkaar knopen,maar goed dat hebben we er echt voor over.
mijn man is bouwvakker dus hij klust er soms ok wat bij,en vooral in dure tijden zoals de maand dec is dat idiaal.
ook haal ik veel van marktplaats,mijn zoontje is helemaal gek van bob de bouwer en dat is in de winkel gewoon knetterduur.
dus dat soort dingen haal ik van marktplaats ,maak het schoon en het ziet er uit als nieuw.
maar financieel vindt ik niet zo belangerijk,ik vindt het belangerijker dat de kids veel liefde en aandacht krijgen.en ja dat ze leren dat niet alles zo maar kan omdat het te duur is,en ze er echt voor moeten sparen vindt ik niet verkeerd.
ze komen niks te kort hoor,want   de ee zit op zwemles en de anderen gewoon op een sport.
maar ja ik zou er voor gaan als ik jou was want het is zo vershrikkelijk gezellig en je krigt er zoveel voor terug.
maar dit is wel mijn laatste want ik kan ze nu nog alle aandacht geven maar vindt het nu genoeg.
alle kamers zijn bezet,ze hebben gelukkig alemaal een eigen slaapkamer.
mocht je nog meer vragen hebben dan vraag je maar hoor.
liefs sil

Terug
Bovenaan