aan Sjors81

A

Anoniem

Guest
Hoi Sjors,

Ben even benieuwd wat je van het boekje van Rust en Regelmaat vindt. En of je het al hebt kunnen toepassen op je kleintje?

Bij ons heeft het echt geholpen! Het enige wat ik niet kon is die 15 min laten huilen, dat vond ik echt te lang. Maargoed je moet op dat moment maar doen wat je zelf denkt dat goed. is.

Groetjes Sylvia

Hoi Sylvia,

Leuk dat je nog even aan ons hebt gedacht.
Het boekje heeft ons zeker geholpen.
Het huilen vond ik ook zo moeilijk, maar ik er heb me er wel doorheen geworsteld.
Die kleine boef begon me ook nog uit te dagen, als ik dan bij hem kwam kreeg ik een grote glimlach van meneer. Het gaat nu stukken beter, ben nog een beetje met zijn ritme aan het vogelen. Hoe is het nou met jou kleintje?
Bedankt nog voor de tip.

Groetjes
Joyce

Hoi Joyce,

Fijn dat het boekje helpt. Gun het ritme van je kleintje de tijd. Het is heel herkenbaar wat je schrijft, want dat had ik ook. Maar na een tijdje kregen we een vast patroon van waker en slapen. Kennenlijk hebben kindjes die duidelijkheid nodig wat er komen gaat.
Bij ons gaat het ook goed. Het is een heerlijk kind, altijd vrolijk en een grote glimlach. De afgelopen 2 weken was ze s ´nachts in een keer wel veel wakker, maar sinds gisterennacht ging het weer goed. Wat het is geweest weet ik ook niet. Sinds deze week rolt ze van haar rug op de buik, dus misschien was het dat?

Fijn weekend.

Groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan