aan vlindertje en alle andere dames me dochter is 3 maanden en ik krijg hulp van een gezinscoach.

Hallo vlindertje ben jij inmiddels al bevallen?en wat is het geworden?Mijn dochter is nu 3 maanden en ik krijg i.v.m.relatie hulp van een gezinscoach.Daar heeft een wijkverpleegkundige ook achteraan gezeten.Toen de gezinscoach voor het eerst bij me thuis kwam schrok ik eigenlijk wel.En erna was ik toch even van streek wat hun alleemaal van mij wisten.Maar na wat rustiger er over nagedacht te hebben ben ik tot conclusie dat zo'n coach er is om mij te helpen.Want ja me dochtertje is alles voor me en het is me eerste .en ja me relatie met me vriend is niet zo best.hij heeft geen goeie eigenschappen als vader type naar onze dochter toe.En hij heeft er ook niet erkend.hij doet ook niet veel met haar geeft haar niet de fles of schone luier of in bad doen.Nee ik sta er eigenlijk alleen voor. ook al wonen we samen in een huis een hecht gezinnetje vormen me niet met zijn drietjes en dat maakt het voor mij niet makkelijk.erop.Hij vloekt ook veel in huis en de laatste maanden word hij ook agressiever slaat met deuren in huis en verheft zijn stem.Dus heb ik nu door middel van mijn gezinscoach een wijkagent op de hoogte gesteld.Want ja vlindertje me dochtertje van 3 maanden is toch het belangrijikste in me leven.groetjes s.c.

Ik wens jou heel veel sterkye ermee. Doe t beste voor jou kind. Henzelf ook heel weinig betrokenheid ban mijn ex met zijn dochter. Heb 4 jaar bijna alles alleen moeten doen, maar wilde niet scheiden omdat ik ons gezinnetje een kans wilde geven, hij veranderde niet entoen heb ik maar de knoop doorgehakt. Achteraf gezien had ik die vier jaar nidt moeten vollhouden en gewoon eerder uit de relatie moeten stappen voor mkjn dochter. Inmiddels 3 jaar veder, nieuwe vriend opnieuw zwanger en heel veel rust met een man die wel heel erg betrokken is bij mijn dochter. Eindelijk echt gelukkig.
Nogmaals ik wens jou veel moed en sterkte en hoop dat je noet te lang in een situatie nlijft hangen dat niet gezond is voor jou kind. Zoals ik lees heb je ook jou kleine op de eerste plaats.
Veel liefde en kusjes van mij

Veel sterkte gewenst. Het lijkt me heftig om er alleen voor te staan met zo'n kleine meid en dan ook nog de stress erbij van een relatie die niet lekker loopt.
Fijn om te lezen dat je hulp krijgt van een coach. Voel je niet bezwaard en maak gebruik van die steun. Als jonge moeder kan ik me niet goed voorstellen om er alleen voor te staan. Met zo'n kleintje heb je gewoon hulp nodig dat is niets raars hoor.
Zet 'm op he !

Hoi Hoi

Goed om te lezen dat je er hulp bij krijgt.
Jammer dat je vriend nog steeds niet betrokken erbij is.
Wil geen slapende honden wakker maken maar ben jij wel gelukkig met deze situatie?!
Ik hoop voor je dat je goed geholpen wordt door de gezinscoach!
Succes ermee!

Grtz

wel bedankt voor jullie steun dames,
en nee marionneke ik ben niet echt blij met deze situatie.
en zeker niet nu ik er pas ben achter gekomen dat me vriend achter me rug dingen verzwijgt.voor mij.dat is niet in de haak.en wijs dan wel het vingertje naar mij toe maar ik ben een open boek voor hem en hij verzwijg dingen voor mij.En helaas ben ik volgens me vriend bij zijn moeder ook niet welkom met me dochtertje.Dus daar mag ik ook geen contact meezoeken.
groetjes s.c.

Hoi,
Ik vind het erg goed en dapper van dat je hulp van buitenaf hebt ingeschakeld, dat lijkt mij best een grote stap. Ik hoop dat de gezinscoach jullie kan helpen. Ik zelf heb een fijne relatie (vind ik iig :)), maar heb van dichtbij soortgelijke situaties meegemaakt. Wat mamaeef zegt, blijf er niet te lang mee doormodderen, de inzet voor een relatie moet wel van 2 kanten komen. Heel veel sterkte ermee!

Terug
Bovenaan