Hallo vlindertje ben jij inmiddels al bevallen?en wat is het geworden?Mijn dochter is nu 3 maanden en ik krijg i.v.m.relatie hulp van een gezinscoach.Daar heeft een wijkverpleegkundige ook achteraan gezeten.Toen de gezinscoach voor het eerst bij me thuis kwam schrok ik eigenlijk wel.En erna was ik toch even van streek wat hun alleemaal van mij wisten.Maar na wat rustiger er over nagedacht te hebben ben ik tot conclusie dat zo'n coach er is om mij te helpen.Want ja me dochtertje is alles voor me en het is me eerste .en ja me relatie met me vriend is niet zo best.hij heeft geen goeie eigenschappen als vader type naar onze dochter toe.En hij heeft er ook niet erkend.hij doet ook niet veel met haar geeft haar niet de fles of schone luier of in bad doen.Nee ik sta er eigenlijk alleen voor. ook al wonen we samen in een huis een hecht gezinnetje vormen me niet met zijn drietjes en dat maakt het voor mij niet makkelijk.erop.Hij vloekt ook veel in huis en de laatste maanden word hij ook agressiever slaat met deuren in huis en verheft zijn stem.Dus heb ik nu door middel van mijn gezinscoach een wijkagent op de hoogte gesteld.Want ja vlindertje me dochtertje van 3 maanden is toch het belangrijikste in me leven.groetjes s.c.