Aan Wendy

Hoi Wendy,

Bedankt voor je reactie. Ik ben pas in mei gestopt met de pil dus ik weet niet precies hoe mijn cyclus loopt. Dus ik wacht ook maar ff af. Normaal als ik dan pijn in me buik had of krampen dan ging ik naar het toilet en was ik ongi. Maar vreemd nu niet dus. En nu heb ik dus geen krampen meer maar nog wel af en toe pijn in mijn borsten. Ik zit nu al op 32 dagen. Heb jij nog verder last van iets?

Liefs Selma

Hoi Selma, leuk zo'n berichtje voor mij. Ik heb alleen maar last van gevoelige borsten en tepels sinds 3 dagen en nog steeds. That's it. Ik word zo langzamerhand helemaal gek van mezelf. Ik wil er helemaal niet zo mee bezig zijn, maar ik kan me er niet vanaf houden. Ik zit nu op 37 dagen. Ik zal hieronder eventjes aangeven hoeveel dagen het voorheen duurde:
Januari/Februari: 34 dagen
Februari/Maart: 28 dagen
Maart/April: 35 dagen
April/Mei: 31 dagen
Mei/Juni: 39 dagen
Wij zijn bezig met proberen sinds mei ook. Daarom duurde het de laatste cyclus ook 39 dagen. Was er zo mee bezig ook. Vind je het ook gek, 39 dagen in onzekerheid?! Pfff
Wat mij wel opvalt is dat ik vaker naar het toilet moet, zowel om te plassen als het grotere werk (om zo maar te zeggen). Ik heb dus helemaal geen last van verstopping, dat zou ook één van de kenmerken moeten/kunnen zijn.
Wat een verhaal he?
Zit jij er ook de hele tijd aan te denken? Moet jij ook vaker naar het toilet of niet? Wanneer ga je testen?
Nou, ik wacht je berichtje met smart af. Fijne dag en hopelijk tot snel!

Terug
Bovenaan