aan wendy25

hallo

aller eerst hoe is het met jouw en jayden?
met merel gaat het nu weer ze heeft een week in het ziekenhuis gelgen met het RS virus.
inmiddels weer thuis en alles gaat weer.
ik ben wat onzeker maar komt ook wel weer goed.
en ja de krampjes en alles zal nu hopelijk veraneren want het is gebleken dat ze een erge koemelk allergie heeft en ze moet nu weer van voeding veranderen wen wel naar de nutramigen maar die zal wle werken hoop ik dus snel verbetering.
ben benieuwd hoe het met jouw en je zoon gaat..
hoop het snel te lezen!!!!!!!!!!

groetjes diana en merel
 
Hoi Diana

Ben blij te lezen dat Merel weer thuis is en dat het beter met haar gaat, wat zullen jullie blij zijn.
Wel erg vervelend dat ze erge koemelkallergie heeft, ik weet zelf ook wat het is, het is te hopen dat ze van die andere voeding minder last heeft.
En krampjes heeft Jayden ook nog last van, ik ben wel over gestapt op cina baby van vsm en dat lijkt beter te helpen dan venkelthee.
Verder gaat het met Jayden goed 'snachts slaapt ie goed hij komt nog wel 2 keer voor een voeding maar gaat daarna wel meteen weer slapen. Alleen 's morgens slaapt ie meestal niet, maarja liever dat ie 'snachts slaapt dan overdag.
Ben vandaag op kraamvisite geweest, dat meisje is anderhalf week. Ze lagen samen in de box en wat is ie dan al groot! het gaat echt snel.
Moet woensdag weer naar het cb ben benieuwd hoeveel hij is aangekomen en hoeveel hij is gegroeid. De 25 ste krijgt hij zijn prikje.
Jayden heeft zijn eigen site als je zin hebt kan je een keertje kijken
http://www.xxxjaydenxxx.beebiesite.nl

Spreek je snel weer ga Jayden op bed leggen en me zelf ook

Veel liefs Wendy
 
Terug
Bovenaan