aan wie hebben jullie het al gezegt

de titel zegt het al ik was benieuwd aan wie jullie het nieuws al vertelt hebben ik alleen aan mijn moeder maar wil graag met meerdere delen hebben we ook bij de voruge 2zwangeschappen gedaan maar mijn partner wil het graag zo ,hoe bij jullie

gr liinda

Ik weet niet precies wie het hier allemaal al weten. Wij zijn zwanher geworden dmv IUI, dus mensen weten wanneer je kunt testen. Wij hebben het zelf aan ouders en broers/zussen verteld, maar als mensen ernaar vroegen hebben we het ook gewoon gezegd.
Het is wel zo dat alleen goede vrienden en buren er soms naar vragen. Kenissen met wie ik over de mail wel eens contact heb, vertel ik het nog niet.
Collega's weten het ook. Als je voor de klas staat en je hoeft ineens niet meer steeds naar het ziekenhuis gaat er ook een lampje branden!

Het maakt mij ook niet zoveel uit eigenlijk. Mocht het misgaan, kun je ook veel steun halen uit de mensen die het weten.

Liefs Daisy

Hoi!

Wij hebben het vorige week verteld aan de opa's en oma's, daar blijft het voorlopig bij.
We zijn vrij snel zwanger geworden, ongeveer 3 maanden, en we willen nog even wachten met de rest vertellen. Ben nu bijna 7 weken dus we wachten tot half december of kerst met de rest het te vertellen.

Maar hun reacties waren echt fantastisch! Die vergeet ik nooit meer, zoo leuk!

We hebben ook een paar kadotjes gegeven!

Geniet ervan, en vertel het gewoon als je dat wilt, aan degene die je kunt vertrouwen, want als het mis gaat wil je daar ook over kunnen praten!

Liefs

bedankt voor jullie reacties

ik heb gister al een belletje laten rinkelen met dat ik het graag ook aan de andere wil vertellen
en ga deze week overleggen of we het van het weekend gaan vertellen aan de opa's en oma's
me 2 dochters gaan het dan uiteraard ook weten maar dan blijft het zoiezo geen geheim meer want die zullen zo blij zijn dat de hele wereld het mag weten whahahaha ook ik heb daar geen probleem mee hoop alleen dat me partner daar ook mee instemd hhihiihihih hou jullie wel op de hoogte whahahahhaha

liefs

wij zijn nog in dubio willlen graag nog even wachten tot na de echo en van de andere kant zou ik het ook wel grappig vinden om iemand te zeggen totdat iemand vraag ben jij nu dik of zwanger haha kijken wie dat als eerste doorheeft en zo vind ik wel leuk maar denk ik dat ik zo lang me mond kan dicht houden.
we willen denk ik wel iets leuk doen mijn vriend zijn moeder is eind november jarig en dan een taart met de datum erop doen en dan kan je weer terug komen van tt (moest ze ook voor de bevalling van onze dochter, en tt is erg speciaal voor haar)

kus

Onze ouders en een paar goede vrienden weten het. onze zoon ook. en als ik dan vraag wat memmie in de buik heeft roept hij bebie.. dus dat vragen we maar neit als we ergens anders zijn

Terug
Bovenaan