Aanbeien

A

Anoniem

Guest
hoi,

Ik heb nu al voor de 3e keer in 2 maanden tijd last van aanbeien.
Ik heb er zalf voor maar dat helpt echt helemaal niks.
Heb ook wel 4x op een dag ontlasting.pfffff.
Heeft iemand tips dat het weg gaat of geen pijn meer doet? heb al zoveel geprobeerd.

Gr.Yocha (37wk)

je kan Vasaline smeren bij elke toilet bezoek ook als je moet plassen en de beste merk is die van etos huismerk is een blauwe ronde potje en helpt ook, ik heb de laatste tijd ook last van jeuk in me vagina gehad en heb het gesmeerd en hielp ook goed, misschien kan je dat proberen is lekker zacht voor je huid.

sterkte en succes

Manal 38+4

Hoi,

Ook ik heb enrom last van aambeien, ben inmiddels bevallen en ook nu weer veel last. Bij mijn vk hebben ze een kuurtje dat heet curanol, het zijn pillen en een zalfje. Bij mij werd afgeraden om ze voor de bevalling te gebruiken , omdat de kans zeer groot is dat je met persen alle aambeien weer terug hebt. Maar ik zou het zeker in huis halen, kun je namelijk direct beginnen. Wel heb ik de zalf de laatste weken gebruikt (ze gingen er niet van weg, maar verzachtte wel de pijn).Ook helpt het om te koelen (ik had zakjes met stukjes maandverband in de vriezer liggen) en die er tegen gehouden.

Ook heeft mijn vk tijdens het persen tegendruk tegen de aambeien gegeven, hierdoor zijn ze nog wat binnen de perken gebleven. Hoop dat je er wat aan hebt, ik weet namelijk hoeveel last je er van kunt hebben

Gr Christa

Terug
Bovenaan