aanbieding alleen vandaag (herinnering)

Voor de mensen die nog interesse hebben. Vandaag is dus de enige dag dat little people 50% korting heeft. Op de boerderij, de garage en 2 speciaal uitgebrachte metalen koffers met speelgoed. Mocht je niet meer weg gaan vandaag dan kun je ze ook online bestellen bij Intertoys en Bart Smit. Ik heb vanochtend de koffer gehaald die een boerderij is. Marissa is er al heel druk mee aan het spelen.

Jaja..hier ook een trotse bezitter van het boerderij koffertje!
Hij is echt heel leuk!!
Alleen moet Lindy nog even wacht totdat ze er mee mag spelen...De bedoeling is om hm te geven als we op vakantie gaan...of mama dat volhoudt :)

Hoi,

Ik wilde ze ook kopen totdat ik ze bij Blokker zag. Ik liep er niet warm voor zeg maar. Ik dacht dat ze steviger waren. Heb het maar niet gekocht ondanks dat het me een leuk idee leek voor de vakantie. Maargoed ons huis puilt onderhand uit van het speelgoed dus daar maar wat vandaan plukken dan. Mette krijgt voor haar verjaardag de boerderij van duplo van opa en oma dus misschien nemen we die wel mee.

Gr.Ing

Hier een HELE BLIJE MAMA, de belastingaangifte viel nog gunstiger uit dan gedacht...
dus hier heel decadent gewoon én de garage én de boerderij gekocht!!

LINDA (psv) SUPERBEDANKT!!!!!!!!!!!!

Ik had het foldertje vorige week wel gezien maar nooit meer aan gedacht!
Maargoed dat je het zei want ik was er om 09.00 uur gelijk en om 09.30 uur was alles hier al uitverkocht!

Liefs Sas

quote: Sas95 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2009 14:16:50'));

Hier een HELE BLIJE MAMA, de belastingaangifte viel nog gunstiger uit dan gedacht...
dus hier heel decadent gewoon én de garage én de boerderij gekocht!!

LINDA (psv) SUPERBEDANKT!!!!!!!!!!!!

Ik had het foldertje vorige week wel gezien maar nooit meer aan gedacht!
Maargoed dat je het zei want ik was er om 09.00 uur gelijk en om 09.30 uur was alles hier al uitverkocht!

Liefs Sas

hoi hoi

ook ik heb voor Ryan de boerderij EN garage gekocht hihihihi
zet het wel nog ff weg voor de verjaardag want hij heeft ook al een glijbaan en zandbak gehad laatst en anders zijn mijn verjaardags ideeën op

groetjes moekje

Terug
Bovenaan