aanbiedingen luiers, voeding, speelgoed, meubeltjes enz

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik was op zoek naar een site waar alle aanbiedingen voor luiers, doekjes, voeding, kleding, schoenen, speelgoed enz enz in één overzicht stonden. Helaas, die was er niet. Daarom eind april maar een eigen hobbysite geopend: http://www.koopjesannie.nl!

Natuurlijk ben je van harte welkom. Wees niet bang, het is een hobbysite en dus zal je niet worden lastig gevallen met marketingonzin. Er bestaan al zoveel leuke fora, zoals het JJforum, en daarom kan je mijn site als handige site erbij zien.

Leuk als je even komt kijken en/of registreren!

Groetjes,
Dorien

Hoi !!
Ik heb me geregistreerd !! Leuke site !!

Liefs Simone

Hoihoi,

Ik wil me graag aansluiten.
Ik heb een eigen webwinkel met houten speelgoed, sieraden en decoratie.

www.houtwurmpke.nl

Liefs Andrea

ps: zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat in het gastenboek!!!

Wat een leuke spulletjes! Ik heb je in mijn favorieten gezet!

Tja... kan nu niet achterblijven om ook eventjes mijn webwinkeltje te noemen:
www.astrids-atelier.tk

Ik maak dus zelf poppenkleding voor o.a. BabyBorn, Annabell en ChouChou en verkoop dit dus via mijn website.
Wellicht  hebben jullie echte poppenmoedertjes/vadertjes die je er blij mee kunt maken?!! Neem gerust een kijkje !!

Na de komst van onze tweeling (11 juli 2006) zal ik er wel iets minder tijd voor krijgen, maar blijf er toch mee bezig hoor, want het is gewoon zo leuk om poppenkleding te maken !!

Groetjes Marasje

Hoi Dorien,

ik ben al een tijdje lid hè van je site en vind het nog steeds heel leuk!

Zie dat andere al hun webshop hebben vermeld, dus zal ik dat ook maar doen.
Ik verkoop nieuwe kinderkleding van maat 92 t/m 176, kom gerust eens een kijkje nemen
op: www.tvlindertuintje.nl Wie weet zit er wat voor je bij.....

Groetjes Sabrina.

Maraje: Wat een leuke poppenkleding zeg! Wie weet kom ik eens bij de bestellen, tegen sinterklaas ofzo......

Groetjes Sabrina.

Terug
Bovenaan