aanbiedingen tot 50% korting

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

voor de gene die het willen. bij miss etam hebben ze positie kleding in de aanbieding. tot wel 50% korting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb even ingeslagen ondanks dat ik nog kort moet maar ja ik moet het nog met 2 broeken doen en dat schiet niet op.

succes met de hitte

groetjes jantine

Hi Jantine,

Ik ben toevallig gisteren geweest! En wat een leuke dingen hebben ze er tegenwoordig he!! Heb 2 leuke shirtjes met 30% korting en een tuniek!

Veel plezier met je nieuwe aankopen.

gr. manoek

dat heb ik zeker weten. echt super!!!!
ben er ook erg blij mee. baalde er zo verschrikkelijk van dat ik nog maar 2 broeken had waar ik in kon. ( en ik moet nu nog 5 weken en 5 dagen ) dus dat doe ik wel weer netjes of niet soms

Hi, dames
Ik ben een aantal weken geleden bij miss etam in veldhoven geweest en daar hebben ze zo'n tja hoe noem je dat, zo'n winkel waar alles wordt verkocht uit een vorige collectie. Nou daar dus ben ik geweest en heb ik een zwangerschapsbroek gekocht een hele leuke voor maar tien euro. En ook een jasje voor maar acht euro. Ik ga er van de week weer heen, heb maar twee broeken, en rokjes kan ik niet meer aan, te warm en krijg uitslag omdat het zo warm is en mijn benen tegen elkaar schuren. X

het hoeft ook allemaal niet zo heel duur te zijn hoor. als het maar wel lekker zit

Ook bij H&M veel zwangerschapsspul voor de helft. Verder hebben ze nu in de duurdere zwangerschapsboetieken ook vaak korting. In Eindhoven bij Innana tot 75%. Heb er een rokje van 40 voor 10 Euro gekocht. Da's de moeite he.
En bij C&A hebben ze ook goede opruiming.
Heel veel shopplezier.
Groetjes V.
P.s. voor degenen die denken, mij niet gezien met die hitte, het is goed te doen. In de meeste winkels is airco en de hitte in de stad is toch niet zo erg als je zou denken.
Ben toevallig deze week woensdag en vandaag geweest.

Terug
Bovenaan