Aanbiedingen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Een tijd terug had de AH een mooie anbieding op de luiers. Ik heb toen 6 pakken pampers gehamsterd. Ik was wel een beetje in de war, want dit is m'n eerste kind en wist niet dat er zoveel verschillende luiers zijn.

Maar goed. Ik kreeg gisteren weer zo een ah blaadje en een paar dagen daarvoor een etos blaadje. Bij de etos zijn de pampers in de aanbieding en bij de AH de Huggies.

Misschien dat we elkaar op de hoogte kunnen houden zodra er aanbiedingen zijn op luiers, verzorgingsproducten, en noem waar op. Alles is zo duur, dus is het wel fijn om gebruik te maken van aanbiedingen en ander acties.

Er zijn trouwens ook natursan loition doekjes in de aanbieding bij de etos.

Groetjes,

Pris

Hoi Pris!
Ook wij hebben laatst een aantal pakken luiers in de aanbieding gekocht bij de AH!
Er is inderdaad erg veel keuze! Maar we hebben gewoon voor de kleinste maatjes gekozen.
groetjes, Iejoor

hah zeker een heel goed idee om elkaar op de hoogte te houden want ik moet ook nog luiers halen en doekjes ,,echt van die dingen die je zo zal vergeten he ik zie me al staan midden in de nacht met mijn man zo van ooo luiers oja   vergeten hahaha

ik heb wel een pakje uit die blije doos maar ga wel even wat inslaan van de week!!

ben wel begonnen met kleertjes wassen enzo moet alleen nog een baby matras kopen denk dat me man dat maandag gaat doen,,,

owja en vergeet de beschuiten met muisjes niet he dames!!!!!!!!!!!!!!!!

veel liefs cora

Bij de vorige aanbieding had ik niet de kleinste omdat die newborn goedkoper zijn(minder luiers in een pak). Maar gisteren heb ik wel newborn gekocht van het merk Huggies. 3 pakken voor nog geen 10 euro. Ze zijn in de aanbieding 3 halen 2 betalen. Het scheelt wel, want die krengen zijn duur.

Ik vraag me wel af hoe lang je de aller kleinste (new born) luiers gebruikt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik te veel koop.

Groetjes,

Pris

Het is inderdaad wel een goed idee om elkaar van aanbiedingen op de hoogte te houden. Wij hebben altijd de luierdoekjes van AH en toen die een keer in de aanbieding waren (2 halen, 1 betalen) heeft mijn vriend 40 pakjes gekocht, haha! Daar hebben we dus nog wel genoeg van.

Ik zou wel oppassen met nu al inslaan van heel veel luiers. Niet alle kindjes kunnen namelijk tegen alle luiers. Onze dochter krijgt bijvoorbeeld luieruitslag van Huggies en bij de Etos luiers lekt ze altijd door (die passen dus niet goed). We hebben ooit een keer 4 pakken Huggies in de aanbieding gekocht en daarvan liggen er nu dus nog steeds 3 in de kast.......  Wij gebruiken voor haar meestal pampers of AH-luiers.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Nu alle Jumbopakken. Per stuk 13,99 (per pak 84 stuks)

2 pakken van 27,98 voor 25,-!

Eigenmerk Kruidvat.
Geen idee of het ook wat is!

Groetjes

ja hoor ik heb de twins altijd van kruidvat merk luiers laten dragen en nooit problemen gehad,,
ik heb ook wel is gehoord dat die van dezelfde fabriek komen als de pampers alleen in een ander jasje zeg maar ,, geen idee of het zo is maar bij mijn werkte ze altijd goed,,

veel liefs cora

Als jullie baby's boven de 4 kilo zijn (gegroeid) moet je eens de luiers van de Aldi proberen. Erg goedkoop en erg goed.

Helaas hebben ze hier geen Aldi, dus nu ga ik eens de Lidl luiers proberen: is het niks dan koop ik voortaan weer luiers van de Coop of Pampers etc.

Terug
Bovenaan